Hae Anna.fi-sivustolta

Mihin 1. Tatuointi ?

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä KM *:o), 25.09.2007.

1. Kaksi hyvää kohtaa jotka eivät venytä ja "rupsauta" tatuointia;
    - olkapään taakse
    - nilkka
    - käsivarsi (ranteen ja kyynärpään väli)

En ottaisi koskaan näihin koska tatuointi ei välttämättä ole enää edukseen näissä kohdissa 50+ ikäisenä;
    - rintaan
    - vatsaan
    - alaselkään
    - hauikseen (liian miesmäistä)

2. vierailija Vierailija

- Mihin otit sen ihan ensimmäisen tatuoinnin ?
    - Mietitkö kauan kuvan ottamista ?
    - Kestikö kauan ja sattuiko paljon ?
    - Otitko/ otatko lisää kuvia ?

- Vasemman rinnan päälle 16,5 vuotiaana (veljen suunnittelema tribaalisydän <3)
    - Tuli sitä varmaan 1,5v mietittyä ja todella tyytyväinen olen :>
    - kesti n. 1h 20min ja ei sattunut.
    - otin 3 kiinalaista kirjainta käsivarteen (kyynertaipeen-ranteen väliin) 4 viikkoa sitten (olen 17) ja lisää tulossa joku päivä :)

3. Rebel Yell on we heart it / visual bookmark #8531937

Grey Weather on we heart it / visual bookmark #8541626

Pari hyvää "kuvaa" tatuointeihin liittyen.

Itselläni on tällä hetkellä yksi tatuointi, rauhanmerkki niskassa. Otin sen kun olin 18v. noin puolen vuoden harkinnan jälkeen. Nyt olen 26. En ole katunut, en edes näe sitä ellen katso peilistä mutta sitäkin tärkeämpää on tietää sen olevan siellä. Ei sattunut melkein yhtään. Pelkäsin pahempaa, vaikka mulla ei edes oo mitenkään alhanen kipukynnys. Verikokeet ja siedätyshoito on varmaan nipistänyt joskus enemmän ku tate!

Tatuointeja aion hankkia lisää, tällä hetkellä viisi ollut harkinnassa jo pari vuotta. hakkaan varmaan useamman samalla kertaa.

Itse tykkään paljon Angelina Jolien tatuoinneista ja jotain samantyylistä haen itsekin. Siis pieniä, merkityksellisiä sanoja ja merkkejä ympäri kehoa elämän eri vaiheista. Aviopuolisoni nimeä en tosin ikinä tatuoisi. Rakastan häntä yli kaiken, olen tehnyt niin jo yli 10 vuotta, mutta oon silti realisti rakkaudessa enkä halua hänen nimeään kehooni :D Lapseni (kun sellaisen joskus saan) nimen voisin kyllä tatuoida, sillä rakkaus omaan lapseen ei kuole koskaan.

4. HaliNalle Vierailija

Kukaan täysijärkinen ei ota iholleen minkäänlaista tatuointia - oli ikä sitten mikä tahansa.
    Kemiallista väriainetta ihon alle - miettikää nyt vähän seurauksia.

5. Miu Vierailija

Samaa mieltä. Täytyy olla alhainen ÄÖ kun ottaa tatuoinnin, ne on rumia ja antaa tietyn leiman ihmisestä. Sitäpaitsi näkyvä tatuointi voi olla este työpaikan saamiselle. esim. asiakaspalveluun ei sovi tatuoinnit eikä lävistykset.

6. Tatuointeja näkee nykyisin ihmisillä aikalailla. Naisilla ja etenkin nuorilla naisilla myös enenevässä määrin. Asia on toki yksilön oma ja vapaa päätös.
    Mitä itse aiheisiin tulee niin tribaalikuvioitten suosio näyttäisi olevan ohi menevää, tai ainakin laskussa. Ihmettelen sitä mikä saa ihmisen laittamaan esim. englanninkielisiä tekstejä, jopa kiinankielisiä ja japanilaisia? Voisiko joku valaista taustaa?

7. Tatu Vierailija

Tatuoinnit ovat kehon lopullista pilaamista.

8. Heräää Vierailija

Haloo, elämme 2010-lukua eikä mitään 50-lukua, ja tatuointi on yhtä yleinen asuste kuin joku koru tai kello.

9. Sanonpahan vain Vierailija

Haukutte tatuointeja niiden "alkuperän" perusteella, mutta silti suositte / pidätte suurinosa bikineitä, joiden nimi taas tulee alkuperäisesti siitä että bikinisaarella testattiin ydinaseita/pommeja ja nimi haluttiin liittää johonkin muuhun.

Testaa, mitä persoonallisuustyyppiä edustat: punaista, keltaista, vihreää vai sinistä

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri