mihin aikaan HopLoppiin kannattaa mennä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heh

Vieras
me ei olla siis koskaan käyty, mutta nyt voitais viikonloppuna mennä =) mihinköhän aikaan sinne kannattais mennä ettei jää ihan toisten jalkoihin? :D

entäs sitten muuten, onko siellä selkeet ohjeet mihin mennään ja mitä tehdään? :ashamed: kulkeeko esim vanhemmat lasten mukana jossain siinä lähellä, vai onko lapset päineen siellä ja vanhemmat jossain kauempana? äh,kauheen ongelman tein tästäkin nyt :ashamed:

Me oltiin hiihtolomalla ja mentiin heti klo 10, kun se aukesi. Ei hirveästi ollut lapsia, pois lähtiessä jo pientä tunkuna. Et varmaan heti aamusta, vois kuvitella, et illalla ennen sulkemistakaan ei olis hirveästi väkeä. Mulla lapset jo sen verran isoja (8 ja 6) että perässä ei tarvinu kaiken aikaa juosta. Kahviossa istuskelin ja välillä kävin katsomassa.

Me oltiin poitsun kanssa just ihan aamusta, kello kymmenen mentiin sisään ja porukkaa oli ihan hirveesti. Ja oli vielä arkipäivä.
Poika on 3 vee ja kulki nyt viimeksi puistossa itse. Olin toki kokoajan lähellä seuraamassa tilannetta. Joskus olen pojan kanssa kiipeillyt mukana, mutta tällä kertaa en.

Me ollaan oltu kahvilassa ja välillä käyty katsomassa mitä touhuavat, mutta on myös ihan mahdollista olla lasten kanssa koko aika siel leikkimässä ja varmaan suositeltavaakin jos on kovin pieni ja menee isojen puolelle.

me oltais menossa espooseen. taidetaan yrittää heti aamusta (la tai su) mutta jos näyttää että on ruuhkaa niin mennään sitten joku toinen päivä. meillä lapset on vähän arkoja jos on kovin ryysistä :D

Me käytiin viimeviikolla Tampereella tiistaina klo 18-> ja silloin ei ollut montaa lasta enää paikalla, oli auki klo 20 asti.
Torstaina käytiin Jumbon HopLopissa joskus iltapäivällä eikä sielläkään ihan kamalasti ollut porukkaa, mutta se oli niin paljon pienempi paikka.
Miehen kanssa mentiin vuorotellen tai molemmat pojan mukana, kiipeilytelineisiin ei voinut vielä yksi laskea kun ikää vasta 1v7kk.

Uusimmat

Yhteistyössä