Mihin astiaan rairuoho???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pike
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pike

Vieras
Millaseen te laitatte, onko joku ihan omanlainen vaiko pois käytöstä oleva lautanen tms.?
Miten ne pysyy lautasella jos laittaa PAPERIIN eikä multaan, eikö se siirry pois siireltäessä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me pistettiin liharasioihin. Siis niihin missä liha on kun kaupasta ostetaan. Nätiksi maalattiin ne lapsen kanssa tietty ensin =)

Et oo tosissas...yäk.
Me lautaselle (vanha) ja se sellaseen koriin sitten pääsiäiseks.

Alkuperäinen kirjoittaja liu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me pistettiin liharasioihin. Siis niihin missä liha on kun kaupasta ostetaan. Nätiksi maalattiin ne lapsen kanssa tietty ensin =)

Et oo tosissas...yäk.
Me lautaselle (vanha) ja se sellaseen koriin sitten pääsiäiseks.

Mitä yök? Ihan on koneessa astiat pesty ja tosiaan lapsen kanssa sormiväreillä taiteiltiin ne näteiks =)

kaikkein ihanin on laittaa puolikkaisiin tyhjiin kananmunankuoriin!

Voi vaikka maalata lasten kanssa kotelon vihreäksi tms ja lusikka multaa plus siement kuorikuppiin ja tulee tosi hauskoja ruohomunia!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Voi vaikka maalata lasten kanssa kotelon vihreäksi tms ja lusikka multaa plus siement kuorikuppiin ja tulee tosi hauskoja ruohomunia!

Mutta mä kokeilen nyt PAPERIIN ja aattelin sitä että mikä sille ois paras alusta - ekaa kertaa paperiin...

Ma kokeilin tänä vuonna laittaa puolikkaisiin appelsiininkuoriin ja kivalta näyttää. Ei tartte erikseen koristella ja voi vipata suoraan biojätteeseen, kun alkaa näyttää entiseltä ruoholta.

Alkuperäinen kirjoittaja pike:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Mutta mä kokeilen nyt PAPERIIN ja aattelin sitä että mikä sille ois paras alusta - ekaa kertaa paperiin...

Jos on jotain ylimääräisiä kahvikuppeja, tulis hauskoja jos laittaa useampaan. :)

Yhteistyössä