Mihin haluat tulla haudatuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Post mortem
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Post mortem

Vieras
Oletko miettinyt/sanonut mihin haluat että sinut haudataan, arkussa tai tuhkattuna tai mihin tuhka sirotellaan?
Itse tiedän että haluan tuhkauksen mutta "loppusijoituspaikka" vielä epäselvä....

jaa, kaitpa mut tuhkataan ja riippuen sen hetkisestä tilanteesta niin loppusijoituspaikan päättäisi mies tai vanhemmat tai lapsi.. joko johonkin suvun hallussa olevaan hautaan tai uurnalehtoon

Tuhkaus. Voidaan kaataa sukuhautaan tai uurnalehtoon. Ei väliä. Kaikkein kivointa olisi tietysti jos jäännökset kaadettais kotitalon puutarhaan.. mut kamalaa ostajien kannalta et joku vanha harppu olis puutarhas "maatumassa".

Haluan tuhkattavaksi ja ilman mitään laattoja mihinkään. Kammottava ajatus päätyä pönöttämään hautakivenä tai muistolaattana johonkin. Pahimmassa tapauksessa kusipääsukulaiset toisivat vielä jotakin helvetin ruusubegonioita ruman värisinä haudalle :D.

Oletko miettinyt/sanonut mihin haluat että sinut haudataan, arkussa tai tuhkattuna tai mihin tuhka sirotellaan?
Itse tiedän että haluan tuhkauksen mutta "loppusijoituspaikka" vielä epäselvä....

Jos kuolen lähivuosina minut haudataan poikani, ensimmäisen mieheni ja lapsenlapseni viereen oman paikkakunnan hautausmaalle.
Jos kuolen joskus paljon myöhemmin, minut todennäköisesti haudataan Kaustiselle suvun hautausmaalle.

[QUOTE="vieras";23895066]Haluan tuhkattavaksi ja ilman mitään laattoja mihinkään. Kammottava ajatus päätyä pönöttämään hautakivenä tai muistolaattana johonkin. Pahimmassa tapauksessa kusipääsukulaiset toisivat vielä jotakin helvetin ruusubegonioita ruman värisinä haudalle :D.[/QUOTE]

Muovisia narsisseja ja led-enkeli.

Aivan se ja sama, mutta sellaisessa lautaboxissa ilman mitään verhoiluja sun muita hilphöörejä kiitos.

Halpa mäntyarkku, kansi naulaten kiinni. Voisin pyytää miestä nikkaroimaan sellaisen jostain kierrätyslankusta :D

Mä pöyristyin, kun kuulin että tuhkaustakin varten pitää hommata arkku- sellainen hirvitys joka pakkomyydään jumalattoman tyyriillä hinnalla omaisille.
Ne rypytetyt verhoilut ja hilkuttimet ja nauhat ja tupsut on mun mielestä ihan hirveitä ja kaikenlisäksi todella turhia esim sitä tuhkausta ajatellen.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23895202:
Aivan se ja sama, mutta sellaisessa lautaboxissa ilman mitään verhoiluja sun muita hilphöörejä kiitos.

Halpa mäntyarkku, kansi naulaten kiinni. Voisin pyytää miestä nikkaroimaan sellaisen jostain kierrätyslankusta :D

Mä pöyristyin, kun kuulin että tuhkaustakin varten pitää hommata arkku- sellainen hirvitys joka pakkomyydään jumalattoman tyyriillä hinnalla omaisille.
Ne rypytetyt verhoilut ja hilkuttimet ja nauhat ja tupsut on mun mielestä ihan hirveitä ja kaikenlisäksi todella turhia esim sitä tuhkausta ajatellen.

Jos mies nikkaroi niin ok.
Jos ei niin se kierrätyslankkuarkku ilman tilpehöörejä maksaa noin 3-4 kertaa saman kuin "tavallinen."

Jos mies nikkaroi niin ok.
Jos ei niin se kierrätyslankkuarkku ilman tilpehöörejä maksaa noin 3-4 kertaa saman kuin "tavallinen."

Tiedän.

Kuten sanottua- omaisten surulla rahastetaan hirvittäviä summia.

Ja jos siinä olisi(kin) kierrätys ja luonnonvarojen säästäminen vaikuttimena- senhän pitäisi kaiken naisen logiikan mukaan olla paljon edullisempi- mutta eh-hei....... lisätään triplasti hintaa kun jälkipolvet haluaa säästää ja kierrättää....

Minut saa tiputtaa helikopterista tulivuoren laavan sekaan Hawaijille

hawaii-volcanoes-300x276.jpg

Mun ruumiista sais kans ottaa varaosia, jos vaan kelpaa ja tiede käyttää miten haluaa. Sen jälkeen mut voi haudata tai tuhkata, mielellään jossain ilmaisessa boxissa.

Yhteistyössä