mihin ihmeeseen sitä tunkis kaiken ylimääräisen roinan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
kun sitä olis.. ja kun en tiedä raskinko luopua niistä..

olis aika paljon vauvakamaa.. :snotty: :ashamed:
turvakaukalo
pinnasänky
vaatetta 4 laatikkoa
leluja
sitteri
hoitopöytä+alusta
tuttipulloja
vaunut
matkarattaat

sitte olis isomman pojan vaatetta 74-92cm
3 haalaria
2 laatikkoa vaatetta
takkeja

lisäks multa löytyis varmaankin 3 kassia vaatetta, takkeja ja kenkiä..

mutta mihin ihmeeseen niitä nyt sitten tunkee.. kun kaikki on hyväkuntoista niin ei viittis uffin laatikkoon laittaa, kirpparipöytää olen miettinyt mutta ilmeisesti ainakaan aikuisten vaatteet ei mene kaupaks..
ja noi vauvakamat, noh, kun toiveissa olsi toinen niin en tiiä raaskinko luopua, vaikka se uusi vauva ei ole välttämättä edes mahdollinen
:ashamed:

Jätä noin 7 vaatekappaletta ja luovu kaikista muista samalla kertaa. Helpoiten se käy, kun viet ne vaan kontiin tai UFF:lle tai jonnekin Fidalle.

Energia virtaa kotinne läpi kauniimmin kun kaapit eivät estä virtauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Taskumallin kissa:
Hmm..

mä tartteisin pojalle vaatetta 80cm eteenpäin, ulkohaalarin.. kenkiä... :)

Pistä huutikseen? Niin katsotaan. :)

mie en oo ikinä mitään huutiksessa myynyt, mutta katsotaan josko sais aikaseks.. kyllähän noi isomman pojan vaatteet pitäis johki eteenpäin saada :)

Meillä vähän sama pulma. Tosin turvakaukalon myin työkaverille sekä Bumbon. Pinnasänky, syöttötuoli ja isot läjät vaatteita ja rattaat pyörii nurkissa. Meilläkin EHKÄ vielä toista yritetään jossain vaiheessa. Olen luopunut vaatteistakin sellaisista, mitkä ei olleet niin mieluisia. Kaikista kivoimmat on säästössä vielä. Eli en osaa auttaa. Karsi vaatteista sellaiset, joista raaskit luopua ja anna vaikka jollekin hyvälle tutulle, jos on tarvetta. Onhan se sitten mukava jotain uuttakin ostaa aikanaa, jos toinen tulee.

kysy sairaasta, voitko lahjoittaa. ensikoti varmaan ottaisi kanssa mielelään lahjoituksia vastaan. aikusiten vaatteet konttiin. lahjoittamisesta tulee sata kertaa parempi mieli kuin kellekään myymisestä. kokeile.

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja Taskumallin kissa:
Hmm..

mä tartteisin pojalle vaatetta 80cm eteenpäin, ulkohaalarin.. kenkiä... :)

Pistä huutikseen? Niin katsotaan. :)

mie en oo ikinä mitään huutiksessa myynyt, mutta katsotaan josko sais aikaseks.. kyllähän noi isomman pojan vaatteet pitäis johki eteenpäin saada :)

Kerta se on ensimmäinenkin :)

Mut ite sun asiaan, mä olen myynyt kirppiksellä, huutiksessa ja tutuille :)
Kirppiksessä on toki oma hommansa. Se pöydän ainanen järkkäily yms. Mut rahaa tuli mulle ainakin hyvin. 200e 2viikkoa ja oli vaan vauvan vaatteita/ulkovaatteita 1-4e kpl.

Ja joutuuhan sitä huutikseenkin kuvailee, mut laittaa vaan samaan kuvaan enempi niin ei mee niin kauhian kauan. Ja kertoo pääpiirteittäin vaatteiden kunnon.

Vaunut yms. muut mennyt mulla myös huutiksessa nouto systeemillä.

Yhteistyössä