Mihin käytätte itkuhälytintä...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vuh

Vieras
Tuosta anoppi kaappasi lapsen -ketjusta tuli mieleen, että mihin ihmeeseen te käytätte itkuhälytintä, jos sitä ei saa käyttää ulkona nukkuvan lapsen vahtimiseen?? Ketjun aloittajaa haukutaan siitä, että hän on jättänyt lapsen itkuhälyttimen kanssa ulos. Näin minullakin on kuulkaa tapana tehdä. Asutaan pienellä paikkakunnalla keskustassa. Missä te muut sitten käytätte itkaria? Sisällä vahtimaan, ettei lapsi itke toisessa huoneessa??? :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vuh:
Tuosta anoppi kaappasi lapsen -ketjusta tuli mieleen, että mihin ihmeeseen te käytätte itkuhälytintä, jos sitä ei saa käyttää ulkona nukkuvan lapsen vahtimiseen?? Ketjun aloittajaa haukutaan siitä, että hän on jättänyt lapsen itkuhälyttimen kanssa ulos. Näin minullakin on kuulkaa tapana tehdä. Asutaan pienellä paikkakunnalla keskustassa. Missä te muut sitten käytätte itkaria? Sisällä vahtimaan, ettei lapsi itke toisessa huoneessa??? :kieh:

Eikös siellä nimenomaan ollut että itkaria EI ole käytössä?

Mutta just ulkona nukkuvan lapsen kuunteluun mäki sitä käytän...

No kyllä mä ihan sitä varten olen käyttänyt, että lapsi nukkuu ulkona ja minä sisällä. Kunnes jossain lehdessä oli juttu että juuri sellainen samanlainen itkuhälytin oli jossain syttynyt palamaan. :/

käytän nykyisin ainoostaan silloin kun käydään miehen kanssa illalla saunassa ilman lasta (siis jo nukkumassa). Poika nukku kyllä päikkärit ulkona, mutta en käytä hälytintä kuin talvella, kun ovet ja ikkunat on kiinni.

Meillä se oli aina ulkona vaunujen vieressä jos nuo pihalla nukkuivat.
Ja joka ainoa rasaus sieltä kuului, mm. joka kerta kun vauva vaihtoi vähän asentoa, se rapina kuului hälyttimestä.
Ei noita KUKAAN olis sieltä vienyt mun tietämättä.

Muuten se on ollut käytössä yöllä. Mulla on yöpöydällä häly että kuulen jos noille jotain asiaa tulee yöllä.

Meillä yksi lapsi ei koskaan nukahtanut ulos - siis ei rattaisiin vaikka mitä olisi tehnyt. Niinpä poika nukkui yläkerrassa sisällä. Itse saatoin olla alakerrassa toisella puolella taloa, tai ulkona hommissa... Ilman itkuhälytintä olisin ollut todella onneton, ja moni asia jäänyt tekemättä, kun olisi pitänyt päivystää yläkerrassa lapsen unta.

Yhteistyössä