Mihin mun pitäs ottaa yhteyttä(lääkäri) kun 1,5v. yrittämisen jälkeen meille ei siunaannu lasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bullmastiffi

Aktiivinen jäsen
23.01.2007
2 303
1
36
:'( :'( :'(

Tää ongelma on vissiin pakko alkaa myöntää.. lukuisat pettymykset joka kuukausi raastaa mua ja miestäni.. edellisestä suhteesta mulla on lapsi ja nykyisen mieheni kanssa tahtoisimme lapsen, mutta ei...

osaisko joku neuvoa mua.. olen ihan hukassa. mistä aloittaa ongelman ratkaisu eli missä voisi olla vika.

ihan ensiksi käy itse otattamassa papa, ellei ole otettu vasta. Menet käymään yksityisellä vastaanotolla. siellä tutkivat ja mahdollisesti antavat lähetteen miehelle spermatutkimuksiin.

Mikset ottaisi? Tyksissä muistaakseni piti kaksi vuotta yrittää ennen kuin pääsi tutkimuksiin mutta tietysti yksityisen kautta pääsee koska vaan. TOSIN, mahd. alkava lakko siirtää sitten tutkimuksia yleisellä puolella ihan varmasti. :(

Meillä oli myös tätä ongelmaa liki 2 vuotta. Normaali tk:n neuvolassa sanottiin, että kun 2 v. on täyttynyt on mahd. jatko toimenpiteisiin. Menin yksityiselle gynelle normaaliin sisätutkimukseen ja kerroin tilanteemme. Hän antoi heti lähetteen spermatestiin, jota meidän ei sitten tarvinnutkaan käyttää kun aloin odottamaan poikaamme, joka nyt reilu 2 v. Kannattaa siis varata aika yksityiselle vaikka maksaakin, mutta mä ainakin heti sain lähetteen, joten oli myös hintansa väärti. Tuntuu et tk ei asiaan ollut lainkaan kiinnostunut.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mikset ottaisi? Tyksissä muistaakseni piti kaksi vuotta yrittää ennen kuin pääsi tutkimuksiin mutta tietysti yksityisen kautta pääsee koska vaan. TOSIN, mahd. alkava lakko siirtää sitten tutkimuksia yleisellä puolella ihan varmasti. :(

ei niitä tutkimuksia muutenkaan heti päästä aloittamaan. ja lakko ei ole lopullinen olotila.

ap, mene omalle gynellesi käymään. ohjaa eteenpäin. :) :flower:

Yhteistyössä