Mihin näistä kaupungeista muuttaisit ja perustelut?

En muuttais mihinkään, mutta jos ois ihan pakko, niin Ouluun. Rovaniemi on täydellinen paikka meille, joten pysymme täälä. Oulu ois aika tuttu. Ilmapiiriltä, murteelta ja sieltä ois lyhyt matka takasi.

Etelämmäs en lähtis ku pakastettuna.

En mihinkään noista, kaikki on ihan liian pohjoisessa.

Jos olisi pakko, niin varmaankin sitten Turku. Mies voisi kattella lätkää ja sieltä olis melko inhimillinen matka sukuloimaankin.

Nykyisenä turkulaisena muuttaisin Turkuun, isompi asunto olisi paikallaan. Oulun kautta olen tänne tullut. Tamperekin varmaan menettelisi, Kuopiosta joutuisi väkisinkin vierailemaan tätien ja setien luona.

Voih..kaikki ovat turhan kaukana nykyisestä paikkakunnastani, jossa viihdyn hyvin. Jos kuitenkin noista valitsisin niin Tampere tai Turku. En osaa oikein pukea perusteluitani sanoiksi, mutta ne ovat siis etelässä, jossa viihdyn ja tuntuu, että niissä on "paljon kaikkea" tai siis sopivasti..

No jos Oulusta tarvitsisi lähteä johonkin noista, niin sitten Tampereelle. Paljon tuttuja, sopivasti ihmisiä, mukavaa kaupunkikulttuuria... Oikeastaan ainoa Suomen kaupungeista, joihin voisin ajatella muuttavani.

Tampereella asun jo niin sitä ei varmaan lasketa nyt.. Oulun valitsisin muista vaihtoehdoista. Siellä asuu tuttuja, tykkään murteesta ja kaupunki on vaikuttanut mukavalta siellä käydessä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä asun jo Turussa enkä haluis täältä pois mutta jos ois pakko niin joko Oulu (siellä on kans meri) tai Tampere (se ois lähempänä Turkua ja saisin sieltä tod.näk. vastaavan työpaikan kuin nyt).

Näistä vaihtoehdoista Oulu ihan ehdottomasti. Lähellä kotiseutuani ja jostain syystä Oulu viehättää mua.

Tosin, kun perheen perustanut täällä etelässä ja tulevat lapsenlapset lienevät täällä, niin tuskinpa täältä ihan heti muutan...
Vaikka mistäpä sen tietää, mihin nuo lapseni keksivät muuttaa lastenlasteni kanssa. Jos ne vaikka sinne Ouluun... :D

Asuisin Kuopiossa, koska se on mulle näistä tutuin ja myös sopivan kokoinen kaupunki. Löytyy varmasti kaikki mitä ihminen tarvitsee (IKEA <3) mutta keskusta-alue ei kuitenkaan ole liian iso ja siellä on helppo liikkua.

Oulussa ja lähistöllä asuis kyllä joitakin kavereita, mutta siellä haisee kuvottavalle. Turussa en ole käynyt ja Tampere on vähän liian iso kaupunki.

Jotenkin noista kaupungeista Oulu on ollut mukavin, tosin Tampereellekaan en hanttiin pistäisi kovin paljoa. Turussa en oo ees käynyt sellaisessa iässä, että mitään muistaisin. Kuopio ihan kiva hiihtoloman vietossa ollut vuosien saatossa, mutta miksi siellä pitäisi asua?

Kuopio, olen asunut siellä vuonna miekka joten olisi tuttu kaupunki. tosin kaupunkiin minua ei saa asumaan kuin kilon kappaleina.

ja oikeasti haluaisin asumaan oikein pohjoiseen pienelle paikkakunnalle. keskelle ei mitään, missä olisi talvisin oikeaa lunta metreittäin ja pakkasta vähintään -35

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä