Hae Anna.fi-sivustolta

Mihin se taidemaalausketju nyt yhtäkkiä hävis?

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Lily-Rose, 29.07.2018.

1. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    671
    Veskari kirjoitti sinne jotain, en ehtinyt lukea kun luin yksäriä, ja sit se oli kadonnut koko ketju. Ei kai sitä poistettu? Jos poistettiin, niin ihmettelen, että miksi??? Sääli. Ihan asiallinen ketju, sitä yhtä kiusaamisviestiä lukuunottamatta. Jäi kiinnostamaan AP:n vastaukset kysymyksiini... Ja se, mitä Veskari kommentoi.

2. TALSHIAR Jäsen

Saadut tykkäykset:
    20
    Minulle tuli helpottunut/hyvä olo sen ketjun poistamisesta täältä. Ne kuvat eivät olleet terveitä.

3. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    671
    Miksi ne ei ollu susta terveitä?

Last edited: 30.07.2018
  4. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    671
    Eihän niissä kuvattu mitään epätervettä. Niinku mitään väkivaltaa tms. Ja mitä pahaa siinä viimeisessä kuvassa oli?

5. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    671
    Eka kuva oli kertomus siitä, miksi kyseinen ihminen päätti päivänsä. Hänestä tuntui niin pahalta, että halusi jättää jotain jälkeensä kertoakseen. Henkilö ei ollut terve, mutta osasi hyvin vangita tunteen taideteokseen. Ja hän jätti ne kasvot. Toka oli muuten vaan outo, ja kolmas... Mitä epätervettä siinä oli? Vastatkaa ihmeessä muutkin, kuin Talshiar.

6. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    671
    Jos niissä maalauksissa oli jotain, minkä vuoksi niitä ei pidä kauan katsoa, niin voin kertoa että tuijotin niitä aika tovin, eikä ainakaan vielä ole mitään tapahtunut. Mulla on hyvät suojat.

7. TALSHIAR Jäsen

Saadut tykkäykset:
    20
    Subjektiivinen fiilis.

Ja tästä seuraa myös jatkoajatus. Mikä tarkoitus kuvilla oli? Teksti ohjasi nimenomaan herkät lukijat katsomaan niitä pitkään.

Meidän maaailmamme on kummallinen. Jokainen postaus tällä palstalla on fyysisesti vain ykkösiä ja nollia serverin kovalevyllä. Ja silti riittävävän aistiva ihminen voi vastaanottaa/lukea lähettäjää koskevaa informaatiota ja vaikutelmia, tai monenlaisia energioita liitetyistä kuvista jne.

8. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    671
    Tarkoitatko, että mikä tarkoitus ketjun aloittajalla oli, kun hän laittoi ne kuvat sinne? Mä veikkaan, että pelkästään mielenkiinto siitä, minkälaisia analyysejä tulee. Voin toki olla väärässäkin, ja aloittaja oli pahantahtoinen henkilö, joka halusi saada herkät tuijottamaan kuvia, sekoamaan ja tappamaan itsensä, olihan hän omien sanojensa mukaan valvonut koko yön ja valinnut juuri ne kuvat. Googlasin muuten mikä se nuori kaunis tyttö oli... Mut en nähny sen kasvojen vääristyvän, enkä ainakaan vielä ole riistänyt itseltäni henkeä. Enkä aio. Enkä halua uskoa, että aloittajalla oli pahat mielessä. Musta tehtävä oli kiva. :)

9. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    671
    Oon miettinyt myös tuota internetjuttua useasti. Eli sitä, miten energiat saadaan välittymään koneen välityksellä.. On se jännää.

10. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    671
    Luin sen tokan tarinan kans. Mietin siinä omassa analyysissäni, että siinä olis riivattu poika ja riivattu talo, ja se koko maalaus on siis riivattu. o_O Pettäisköhän mun suojat, jos se roikkuis mun oman olohuoneeni seinällä? Hyi, kuin mulle tuli edes mieleen tommonen? Ei olisi pitänyt lukea koko juttua. Nyt teen jotain energioita tasapainottavaa. Sytytän kynttilöitä ja luen vaikka jotain tarinoita luonnonhengistä, joita täällä on joka puolella. :) Jopa mun omalla parvekkeella... :)

11. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    671
    Luettuani ne kaikki jutut niistä maalauksista: Ehkä munkin mielestä ylläpito toimi sittenkin oikein kun otti sen ketjun pois. Ehkä ylläpito tiesi maalausten tarinat ja suojeli meitä? Sellaiset "Henkisesti herkät" keillä ei ole suojat ollenkaan kunnossa, olisivat voineet alkaa pelkäämään sen jälkeen kun olisivat saaneet tietoonsa maalausten taustatarinat. Pelko taas vetää kaikenlaista outoa puoleensa, ja altistaa myös kuvittelulle että jotain tapahtuu.. Ja ajatus vetää tapahtumia puoleensa... Eikä pelko muutenkaan ole mukava tunne.

Jäi Talshiarin tapaan mietityttämään aloittajan motiivit. (Talshiarin sanoin "kuvien tarkoitus".) Jos aloittaja lukee tämän, niin voisikohan hän kertoa rehellisesti motiivinsa? Miksi valvoa läpi yön etsien ja tarkoin valiten jotain kirottuja tauluja, joiden tuijottaminen saa tarinoiden mukaan kuolemaa ja itsemurhia aikaiseksi, ja kertomatta tätä, pyytää sitten henkisesti herkkiä katsomaan niitä maalauksia... ?(n)

"Tehtävä" itsessään oli musta edelleen kiva. "Mitä nämä teissä herättävät" oli siis kysymys, ja kolmea taulua piti katsoa.. (Tiedoksi niille, jotka eivät nähneet kyseistä ketjua).

12. vierailija Vierailija

ylläpito otti ketjun pois, koska sinne liitettiin luvattomasti kuva yhdestä palstailijasta ja siitä raportoitiin ylläpidolle. Se oli ylläpidolle helpoin ratkaisu

13. Outoko Jäsen

Saadut tykkäykset:
    12
    Ihmeellistähän se on että esim. reiki-energia löytää tiensä intentiolla nimimerkin takana olevalle pyytäjälle. Maailman rakenne on vähintäänkin kiehtova. Kaikki on yhteydessä kaikkeen eikä aikakaan ole kuin illuusio. Ollaan kaikki pisaroita äärettömässä värähtelymeressä o_O

Omissa suojauksissa lienee vielä parantamisen varaa kun en yhtään voinut objektiivisesti noita kuvia katsella... ja siis kysehän oli kuitenkin vaan pienenpienistä valokuvista jotka nekin kykenivät välittämään noin voimakkaita tuntemuksia.

En edes uskalla ajatella miltä kyseisten taulujen katselu lähi-etäisyydeltä tuntuisi :eek:

14. Hih hih Vierailija

15. Tekijänoikeudet Vierailija

Ehkäpä poisto tehtiin siksi, että maalaukset saattoivat olla tekijänoikeussuojan alaisia, ja niiden julkaiseminen rikkoi näitä oikeuksia.

16. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    671
    En usko, koska ne ovat maalauksia, jotka ovat ihan yleisesti näytillä. Museossa jne.. Netissä on jokaisesta tietoa ja julkaistuja kuvia ihan sivukaupalla kun kattelin.

17. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    671
    En ole itse minkään sivuston ylläpitäjä, joten en yhtään tiedä mikä on helppoa ja mikä ei.. Tulee vaan mieleen, että eikö ole yhtä helppoa poistaa yksi kommentti ketjusta, kuin koko ketju? SS taitaisi tietää.. Sanoit tuon kuitenkin niin varmasti, että ehkä sinäkin olet jonkin sivuston ylläpitäjä, kenties tämän, joten tämän viestin tarkoitus ei ole vähätellä sanojasi, tai olettaa että tietäisit yhtään sen vähempää kuin SS. Hän on vaan täällä kertonut olleensa jonkun sivuston ylläpitäjä, niin siksi...

18. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    671
    Mä oon niin pirun utelias sielu, että tahtoisin nähdä ne lähietäisyydeltä. En kuitenkaan missään tapauksessa omalla seinälläni. Uskon, että kuvaan, joka on tehty siten, että kuva on tullut suoraan sielusta, joka on äärimmäisen rikki ja musta, voi ladata / latautua niin paljon negatiivista energiaa, että siitä tulee kiroamattakin "kirottu". Kun taulua katsoo kauan, siihen latautunut energia välittyy sekä tilaan jossa taulu on, että suoraan taulun katsojaan. En usko, että sellaista taulua pystyy koskaan puhdistamaan, muuta kuin polttamalla sen tuhkaksi.

Vastaavasti uskon myös että äärimmäisen onnellinen, rauhallinen, iloinen jne. ihminen voi ladata energiansa kuvaan joka välittää hyvää energiaa tilaan jossa se on, ja sen katsojiin. Se ei kuitenkaan riitä että on sinä päivänä aika iloinen ja piirtää tekemisen puutteessa kivan kissataulun. Äärimmäisen hyvyyden ja kirkkauden täytyy olla puhdasta, ja sen täytyy olla todella voimakasta, jotta kuvasta tulee valoisuudessaan yhtä vaikuttava, kuin nuo pimeydessään.
    Tietääköhän kukaan tällaisia kuvia tai tauluja? Niitä olisi kiva laittaa tänne vastapainoksi niille synkille.

19. vierailija Vierailija

En ole ylläpitäjänä missään, muistelen vain joskus lukeneeni täältä joskus ylläpidon kommentin (siis täältä ellien sivuilta, ei kristallipallolta välttämättä), josta päättelin, että joskus on helpompi vain heivata koko ketju pois. En yksinkertaisesti jaksanut kirjoittaa kommentitni eteen, että arvelen, että.... helle hajottaa pään :I

20. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    671
    Joo, ymmärrän kyl erittäin hyvin! Aivot sulaa täälläkin..:notworthy: Kiitos kun jaksoit kuitenkin vastata.

21. Tarja Vierailija

Sinä olet tyttö pahuuden pauloihin joutunut. Jo sinua varoitin kun annoit näiden "Mestareiden" sinua vietellä. Meidän tulee pysyä erossa kaikesta pimeästä ja "luonnon hengistä" sillä sellaisia henkiä ei ole Raamatussa mainittu!! Sellaiset henget ovat pahoja henkiä. Kaikista hengistä tulee pysyä erossa. niitä ei tule kenenkään kotiin lähettää. Ei enää minun eikä kenenkään muun kotiin. Taidat olla jo niin syvällä että irti pääseminen on vaikea? sitä syvemmälle menet mitä enemmän jatkat.Sillä minä sanon että pimeyden voimat ovat sinusta jo noidan tehneet ja "Mestarit" siinä vietellen auttaneet. Ka minä sanon että EI enempää noituutta SILLÄ SE ON KIELLETTY!

22. vierailija Vierailija

Pidäpä Tarja huolta vain omasta sielustasi ja hoida sitä, anna muiden hoitaa omansa.

• Tykkään Tykkään x 1
  23. vierailija Vierailija

Tarja, onko sinulla ongelmia elää yhteiskunnassamme?

• Tykkään Tykkään x 1
  24. Outoko Jäsen

Saadut tykkäykset:
    12
    Mahtaa olla vaikeaa kun kaikki sua pelottaa.
    Ei se oo niin vakavaa... joopajoo jaapajaa tää helle onnii rasittavaa :coffee:

Last edited: 01.08.2018
    • Hauska Hauska x 1
  25. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    671
    Voi Jeesus.

A) En ole noita.
    B) Minä eikä kukaan ole lähettäny sun kotiis mitään.
    C) Viettelyjutut on sun likasessa (?) :oops:(n) mielikuvituksessas...
    D) Et tajua luonnonhengistä näköjään mitään.

E) Oonko mä sulle joku pakkomielle? (n)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari