Mihin suuntaan lähtisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kimma25
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kimma25

Vieras
Kaipaisin nyt asiallisia neuvoja todella tukalaan elämäntilanteeseen. Oon ollut nyt vuoden työttömänä (no silleen ja silleen mut kuiteski) enkä tiiä oikeesti yhtään mitä töitä hakisin tai minne päin lähtisin. Masentaa ihan sikana. Tuntuu että oon elämässä tehny vaan vääriä valintoja ja kaikki on mennyt päin persettä.

Työkokemuksestani: eli peruskoulun aikana mul oli 2 työharjottelupaikkaa eli niit tettipaikkoja. Toinen viikko kiskalla ja kaks viikkoo tarhassa. No okei ne oli ihan ok mut ei mitään huippuhienoo. En oikeen oo mitenkään sosiaalinen ihminen tai tsillai et uskaltaisin niitten lasten kans mitään jutella. No peruskoulun jälkeen menin lukioon minkän jätin kesken ja menin töihin yhteen kauppaan. Pöllin sielt kaikkee kamaa ja sain potkut. No sit seuraavaks olin vuoden yhdes toises kaupas ja irtisanouduin sielt omasta pyynnöstäni koska en kestäny sitä stressiä. (Musta on kuulemma joku musta lista siel tai jotain...) No eniweri sit olin työharjottelus yhdes teatteris mikä oli ihan ok ja sen jälkeen olin vuoden kirjastossa mistä kuulemma katos jotain vitun kirjoja mun aikana joo joo... No sen jälkeen olin sit viel ulkomailla töissä mut sain potkut kun nussin kämppiksen kaa.

Joo ei oo provo ja tiiän et oon ihan älytön luuseri:D mut mitä mä teen??? :D Helppivä!!!

Anteeksi :D
Mutta kun luet tuon tekstisi ajatuksella läpi,
niin ehkä huomaat ettei tuossa juuri muuta voi tehdä kun ottaa itseään niskasta kiinni, hommata töitä/opiskelupaikka, alkaa ottaa vähän vastuuta ja toivottavasti näiden myötä kasvaa myös aikuiseksi :)

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä