Mihin toi sormustesti oikeen perustuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MIIA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MIIA

Vieras
Mä luulin huuhaa-jutuksi kun joskus teininä poikaystävän mummu sen mulle teki.Aattelin että sehän pöyrittelee sitä sormusta ite. Nyt sitten tein itse ja sain tulokseksi poika,tyttö,tyttö poika,sen jälkeen lakkari sormus pyörimästä. Kolme lasta on ja neljättä odotan. Tähän mennessä sukupuolet oli oikein.

Mä voin sanoa että mä en liikuttanut sormia mitenkään. Mä kun en uskonut että se edes itsestään liikkuisi mihinkään,mutta siis sormus pyöri tai teki viivaa vimmatusti...

Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
kertokaa nyt mikä se on ja kuinka tehdään

sormus pujotetaan omaan hiukseen ja laitetaan vasemman ranteen päälle. Jos pyörii,enteilee kuulemma tyttöä ja jos seilaa edestakaisin,ois tulossa poika.

Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
kertokaa nyt mikä se on ja kuinka tehdään

Mulle on ainakin tehty niin, että pitkään hiukseen pujotettiin vihkisormus ja sitä pidettiin mahan päällä sitten laskettiin kuinka monet kerrat se pyörii tai heiluu edestakas ja sen mukaan tulee sit tyttöjä tai poikia. Minulla ei ainakaan pitänyt kutiaan ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja MIIA:
Mä voin sanoa että mä en liikuttanut sormia mitenkään. Mä kun en uskonut että se edes itsestään liikkuisi mihinkään,mutta siis sormus pyöri tai teki viivaa vimmatusti...

No JOS olet todella varma, että et liikuttanut itse eikä mikään muukaan fyysinen tekijä, ilmavirta tms. niin sitten se on ollut joku henkivalta. Ja niihin kannattaa suhtautua aika varovasti

Noi henkimaailmalla pelottelut on mielestäni aika tarpeettomia. Todennäköisesti se sormus heiluu koska kenenkään käsi ei ole niin vakaa ettei se sormus liikkuisi. Kuitenkin siihen heilumiseen ei tarvita kun hyvin pieni liike ja sitten se sormus alkaa kyllä heilua hyvinkin nopeasti.

Olen kysynyt "kyllä" ja "ei" vastauksilla sormukselta eri asioita, ja seuraan myös käden liikettä. Jos käsi sattuu heilumaan, pysäytän ja kysyn uudestaan. Kannattaa pitää kyynerpäät pöydällä. Välillä heiluu tosi voimakkaasti, en tiedä onko, tai varmaan on henkimaailman juttuja. Mutta itsekseen alkaa heilumaan välillä voimakkaasti. Tosin minulla alkanut vauhdilla intuitiiviset muutokset elämässä,olen vasta alkanut uskomaan että on muukin taso kuin se mikä nähdään. Ei niitä tartte pelätä. Jos pelottaa niin pyytää huonoja henkiä poistumaan,harvoin pelottaa itseä siis.
Kannattaa etsiä tietoa internetistä.

Yhteistyössä