Mihin tulikaan päänsä pistettyä..liian iso pala?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Tässä juttelin äitini kans, kun jouluaattona on ollu tapana että käydään miun mummolla syömässä ja kahvittelemassa..no, mummo oli äidille sanonu ettei taida tänä vuonna laittaa ku pelkät kahvit, ei jaksa...
No, mie siihen että tulkaa sitten kaikki meille että mie leivon ja laitan ne kahvit.

Pitää sitten kuitenkin siivota oikeen kunnolla jouluksi ja leipoa vielä lisää..
Ei sillä, ihana on nähdä niitä (vaikka nähdään muutenkin kyl) ja järkätä jotain esim.mummollekin kun se on laittanut niin pitkään ne jouluruuat ja kahvitukset ku muistan.

No eiköhän se riitä et teet ihan normisiivouksen, tuskin ne tutkii hyllyjen päällisiä pölyjen varalta?

Ja ihan normijuttuja leivot ni se riittää :) Älä stressaa! Ne tulee sinne katsomaan tärkeitä ihmisiä eikä arvioimaan kodin siisteyttä ja leipomusten ulkonäköä.

Kyllä siitä selviää :) Mä olen jo kymmenen vuotta ainakin järkännyt jouluruuan ja kahvit meillä appivanhemmille ja mummuille. Mun mielestä oma äiti on riittävän kauan joutunut ruuat hääräämään, kun kotona asuttiin. Nyt on sitte ihan perinteenä ilman erillistä kutsua, että aatto ollaan meillä :)

Joo, no eiköhän tää homma jotenkin onnistu kuhan keksin mitä leipois ja sais ne leipomukset onnistumaankin vielä. Lapset voi laittaa avuksi pyyhkimään niitä pölyjä, siitä ne tykkää :)
Tuleepahan erilainen aattoaamu kun saakin touhuta kotona.

Yhteistyössä