mihin varhaisultraan/paljonko maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hätääntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hätääntynyt

Vieras
oon viikolla 5 ja risat

mulla eioo yhtään semmonen olo et olisin raskaana eli missä voi mennä ultraan ennen niskapoimu ultraa?
mitä maksaa? mitä siellä tehdään

Eipä sun kannata mennä kuin vasta parin viikon kuluttua, niin näkyy jotain jos on näkyäkseen. Ja ei siellä muuta tehdä kuin kysytään pari kyssää ja ultrataan alakautta.

Mulla maksoi kela-korvauksen jälkeen vajaat 90e Femedassa.

kun mulla ei tosiaan oo mitään oireitaja sit pelottaa kun mulla oli hormonikierukka 4v että oisko se vaikuttanut.

täällä ei oo kun suomen terveystalo kaupungissa taitaa olla enemmän.
saako siitä kuvan mukaan?

pääsee naistentautien polille.. lähetteellä.. kaiketi neuvolan puolelta tai ihan tavis tk:sta..

ihan ohi mennen kuulin omalla käynnillä kun kätilö kertopuhelimessa justiin jollein jolla oli vasta 5+ jotain viikot ja halus raskauden varmistamiseen..

ja se maksaa ainakin mein kylällä n. 27 ?

Alkuperäinen kirjoittaja mein kylällä:
pääsee naistentautien polille.. lähetteellä.. kaiketi neuvolan puolelta tai ihan tavis tk:sta..

ihan ohi mennen kuulin omalla käynnillä kun kätilö kertopuhelimessa justiin jollein jolla oli vasta 5+ jotain viikot ja halus raskauden varmistamiseen..

ja se maksaa ainakin mein kylällä n. 27 ?

mun ka neuvola on rv 8 ja risat ja siitä ei kylläoo pitkä aika ekaan ultraanmutta jotenkin pelottaa just ton takia kunmulla on ollu kierukka noin monta vuotta et voiko mun elimistössä olla vielä hormonia..ja se vaikuttaa sikiöön..tai onko isompi riski keskenmenolle/tuulimunaan

Yhteistyössä