Mihin yökerhoon TAMPEREELLA??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bailabaila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Bailabaila

Vieras
Suositelkaas jotain kivaa paikka Tampereella minne kannattaa sellaisten 25-33v porukan suunnistaa pitää hauskaa? :)

Toiveena paikalta olisi rentoa tunnelmaa, ei liian pintaliitoa. Musiikkia laidasta laitaan, että pääsee tanssimaankin porukka. Muutenkin hyvä tunnelma ja porukka ei mitään "teiniä" enää ihan.

Ehdotuksia ja perusteluja siis antakaa tulla! :p

Bebop, sellaista vanhempaa musiikkia ja ei ihan teinipaikka. soitetaan siis mm. elvistä, lady gagaa, beatlesia, cascadaa, ricy martinia, the baseballssia yms.

Love hotel, suomipop puolella suomihittejä ja pienehkö tanssilattia, disco puolella tämänhetken hittejä ja on vielä joku muukin puoli mutten muista mikä.
samankaltainen kuin onnela, mutta onnelassa teinimpää sakkia.

Armas, vanhempaa musiikkia ja ei teinejä. Kannattaa tsekkaa vaikka nettisivut.

Tampereella ei ole muita kuin jumputusmestoja :kieh: Armas, Lovehotelli, Senssi, Ilves ihan hirveitä... Samaan kastiin taitaa kuulua se uus hämeepuistossa jonka nimeä en nyt muista. Gloria nyt o ihan jees, noihin muihin en kyllä toista kertaa eksy :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pumpuli-81:
Tampereella ei ole muita kuin jumputusmestoja :kieh: Armas, Lovehotelli, Senssi, Ilves ihan hirveitä... Samaan kastiin taitaa kuulua se uus hämeepuistossa jonka nimeä en nyt muista. Gloria nyt o ihan jees, noihin muihin en kyllä toista kertaa eksy :D

no itse taas kerran Gloriassa käyneenä en tasan tarkkaan sinne eksy enää.....

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
käykö bebobissa enää kukaan? mä oon tasan kerran käyny siel ja viihdyin kaikki 10min. :xmas: bricks ja gloria taitaa olla paras noista, jos ei eti mitään sedun pintaliitomestaa :D

bebosissa käy kuulemma teinipillun metsästäjät :D

käykö bebobissa enää kukaan? mä oon tasan kerran käyny siel ja viihdyin kaikki 10min. :xmas: bricks ja gloria taitaa olla paras noista, jos ei eti mitään sedun pintaliitomestaa :D

Bebobissa käy jengiä Hämeenkyröstä ja Parkanosta, jotka jää sitten omppuhotelliin yöksi. Jos tykkää sellaisesta ei-kaupunkilaisesta menosta ja vanhasta paskateknosta, niin sieltä sitä saa.

PS: Flaksikin käy aika paljon helpommin, kun esim. ipassa ..

Alkuperäinen kirjoittaja repa:

Bebobissa käy jengiä Hämeenkyröstä ja Parkanosta, jotka jää sitten omppuhotelliin yöksi. Jos tykkää sellaisesta ei-kaupunkilaisesta menosta ja vanhasta paskateknosta, niin sieltä sitä saa.

PS: Flaksikin käy aika paljon helpommin, kun esim. ipassa ..

No ei ehkä ihan meidän paikka sitten, kun osa tulijoista on isommista kaupungeista ulkomailtakin. :) Kuulosta aika "mielenkiintoiselta"...

Yhteistyössä