Miikä on realistinen kilomäärä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Läski:
mitä kuukaudessa on mahdollisuus pudottaa? Jos siis syön n. 1200 kcal päivässä ja liikun vähintään joka toinen päivä tunnin? Lähtöpaino 92 kg yöks :(

4-6 kg kuukaudessa. Alkuun lähtee rivakammin, sitten tasaantuu ja välillä jopa jumittaa. Mutta kilo viikossa on ihan ok tahti.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
jos haluut pysyvää laihdutusta niin 500gr-1kg on sellanen sopiva viikkomäärä. Itse laihdutan juuri tuota 1kg/vk ja syön noin 1300kcal päivässä.

Paljonko oot saanu jo pudotettua ja missä ajassa?

Mä oon toivottavasti pysyvästi tiputtanu n. 10 kg juhannuksesta. Mun mielestä ei kannatta liikaa suunnitella kuinka paljon painon pitäis tippua kuukaudessa, siinä pettyy helposti kun paino ei sit kuitenkaan tipu tasasesti, kuukautisten aikaan paino saataa heitellä parikin kiloa ja sit kuukauden aikana ehtii tulla juhlia tai muuten vaan välillä tekee mieli syödä jotain ylimäärästä.
Kuukaustavotteeks voi ottaa ton 4 kg mut sit pitää muistaa olla tyytyväinen vaikka painoa oliskin vaan lähteny 2 kg. Painonpudotuksen ja hallinnnan pitäis olla loppuelämän kestävä projekti, ei vaan mahdollisimman nopee laihdutuskuuri. Itellä meni 15 vuotta ennen kun oon tän asian nyt sisäistäny. Ja pudotettavaa mulla olis vielä 30-35 kg, jos vuoden kuluttua olisin jossain lähellä tavotetta niin hyvä.

Yhteistyössä