Miina ja Manu-kirjoista ja vihkosista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
Lapset tykkää noista hirveästi! mutta, mutta yksi asia on pistänyt minua silmään. Meillä on sellainen lääkäri-kirja ja siinä mennään hammaslääkäriin, niin tottakai se poikakissa on syönyt makeisia eikä ole pessyt hampaita. Nyt sitten ostin tuollaisen kiukkukirjan, jossa kiukutellaan niin taas se poikakissa (eli Manu) kiukuttelee. Miksi ihmeessä noissa kirjoissa ei voi joskus olla se tyttökissa tekemässä jotain ei- sallittua? Aina poika? Minua ärsyttää suunnattomasti!!! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
http://www.satukustannus.fi/tuotelistaus.php?kat=mm

:D Palautetta vaan...

Pitää laittaa. Muuten on tosi kivoja kirjoja ja meillä poika 3v niin hirveästi eläytyy noihin juttuihin =) suunnilleen hänenkin käsi on kipeänä kun Manu-kissa kaatui pyörällä :laugh: Ai noita onkin noin paljon erilaisia. Kiva juttu.

Niin kauan kuin taaperomme ei itse osaa lukea, olen itse aina muokannut tarinoita "tasa-arvoisempaan" muotoon. Ei muuta kuin mielikuvitusta peliin niin johan alkaa Manukin käyttäytyä samaan tapaan kuin Miinakin. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Niin kauan kuin taaperomme ei itse osaa lukea, olen itse aina muokannut tarinoita "tasa-arvoisempaan" muotoon. Ei muuta kuin mielikuvitusta peliin niin johan alkaa Manukin käyttäytyä samaan tapaan kuin Miinakin. ;)

=) niin. :laugh: Tämä olikin hyvä vinkki!

Minä myös samaa ihmetellyt...

Varsinkin tuo käytöskirja, aina manu tekemässä jotain ja sitten miina toruu ja neuvoo...

:) Pikku juttuhan tuo on, mutta pistää silmään.

Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:
Minä myös samaa ihmetellyt...

Varsinkin tuo käytöskirja, aina manu tekemässä jotain ja sitten miina toruu ja neuvoo...

:) Pikku juttuhan tuo on, mutta pistää silmään.

Joo, eihän tuo maailmaa kaada, mutta häiritsee. Vieläkin taitaa olla valloillaan se ajatus, että pojat on riiviöitä ja tytöt kilttejä :whistle:

Meillä mies sanoi tosta kerran. Kuulemma ärsyttää, ku se Manu ei kerta kaikkiaan osaa tehä mitään ja Miina kepittää sen mennen tullen joka asiassa. Mää luen niitä monesti silleen, että Miina on se tyhmenpi. :saint:

Yhteistyössä