Mikä alistamisessa/alistumisessa oikein kiehtoo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nikitta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nikitta

Vieras
Kertokaa minulle? Miestäni kiehtoo kovastikkin olla sängyssä alistaja. Hän haluaisi sitoa ym. Minä en oikein tiedä mitä ajatella? Ja onko máhdollista, että leikki riistäytyy käsistä ja mies alkaa alistaa normaalissa arjessakin? Asiallisia kommentteja kiitos!

Se on vähän kuin roolileikkiä, siinä kiehtoo leikittely ja noi asemat - joko että on toisen armoilla tai pitää itse toista armoillansa. Armoilla pitäminen on kuitenkin "leikkiä" eli homma perustuu yhdessäsovittuun juttuun, jonka pohjana tarvii olla luottamus ja kunnioitus kumppania kohtaan.
Aina tulisi sopia siitä viestimistavasta/sanasta, jolla alistettu voi minä hetkenä hyvänsä katkaista leikin, jos hän niin haluaa eli esim. ahdistuukin sitomisesta ja haluaa irti.
Todellisen vallan tulee siis olla alistetulla.

Ja ap, tehän voitte kokeilla vaihtaa noita asemia, jos päädytte kokeilemaan sm/ia. Etkö sinä haluaisi sitoa miestä ja .....?

nykyäänhän voi vetää oikeuteen siitäkin kun mies pakottaa naisen pyykkäämään joten ei huolta. :D no mutta siis tottapuhuen, itsekin olen mies ja tykkään alistamisesta sängyssä eikä siihen millään tapaa liity sovinismi tai muukaan naisen alentaminen arjessa. Jos et pidä ajatuksesta että sinua alistetaan sängyssä, niin sitten se ei ole sinun juttusi. Molempien kuuluisi pitää noista asioista jos niitä aikoo harrastaa

Mikähän tuon zivan kommentin pointti oli? Tiedetään, että myös homoseksuaalisuus on aiemmin luokiteltu sairaudeksi, eikä sekään luokittelu nykytieteessä tai suomalaisessa/länsimaisessa yhteiskunnassa päde. Luokittelut ovat ihmisten tekemiä, ei niistä voi vetää mitään johtopäätöksiä. Jos jokainen piiskaamisesta tai rajusta seksistä (sitomista, läpsyttelyä what ever) pitävä aikuinen luokitellaan poikkeavaksi, niin aika h*lvetin paljon meitä riittää! Jos kaksi/useampi aikuinen harrastaa yhteisestä suostumuksesta seksiä, vaikka sitten BDSM-seksiä, ei siihen kenelläkään ulkopuolisella ole mitään sanomista. Moralisoijat ja kontrollifriikit voisitte pitää rajoittuneisuutenne omana tietonanne. Siirtykääs hiljalleen kohti moniarvoista ja vapaampaa yhteiskuntaa. Kun kristinuskosta on hiljalleen päästy eron valtavirran seksuaalikäyttäytymisen sääntelijänä, ei tarvita näitä ahdasmielisiä tyyppejä rajoja vetämään.

Ja siis muistuttaisin että bdsm/sm on juuri sellaista, kuin miksi sen tekee ja mistä sovitaan. Termit voivat pelottaa monia, mutta kun ajattelee bdsm:ia yksinkertaistetusti seksileikkinä, jossa yhdessä sovitaan että jompikumpi sidotaan vaikka käsistä ja toinen sitten koskettaa hellästi jne, kuulostaa aika hempeältä touhulta. Pehmeää sm/bdsmia.

Hardcore bdsm asuineen ja välineineen ja rajumpine otteineen on eri tason settiä. Mutta kuten sanottua, ei näihin ole mitään sääntöjä, hyvänen aika. Juuri sen tekee mitä haluaa. Jos ap:ia pelottaa se, että pelkää miehen tekevän jotain mitä ei halua, siitä puhutaan. Selvää on ettei tehdä mitään, mikä yllättää toisen rajusti ja mihin toinen ei ole suostunut. Ja leikki etenee yhteisesti.

Ihmisten alistamisleikeissä on varmasti aika isoja eroja.

Joku haluaa sitoa, piiskata rajustikin ja tehdä yhtä sun toista semmoista mikä kiihottaa häntä itseään välittämättä kovin paljon alistettavan fiiliksistä. Joku toinen puolestaan haluaa käyttää omaa ja alistetun kiihottuneisuutta koko tilanteen kehittelyyn. Silloin alistaja voi toteuttaa parhaimmillaan molempien fantasioita ja viedä kokeiluja vähän pidemmälle kuin normaalissa seksissä. Itse olen alistajana kokenut erittäin kiihottavaksi kun olen sitonut tilanteesta kiihottuneen naisen ja sen jälkeen "kiduttanut" häntä mieleni mukaan. Tietysti täytyy osata aistia mikä on se molempien tunnelmaa kohottava juttu, joillekin riittää höyhen ja jääpala, joillekin toiselle saattaa paljonkin rajummat jutut olla se suuri juttu. On varmasti kuitenkin kaikkein tärkeintä että varsinkin alistaja aistii mitä kannattaa tehdä ja ennen kaikkea mitä ei kannata tehdä.

Ei mies varmasti ala arjessa alistamaan, jos teet selväksi, että homma jää sänkyyn. Enkä muutenkaan usko, että homma riistäytyisi käsistä (tietenkin voi olla poikkeuksia).

Meillä toimi sängyssä niin että olin alistettavana, muuten taisin suhteessa olla hiukan Justiina ;) En osaa sanoa mikä alistumisessa kiehtoo (alistamisesta en välitä), kai se ettei tarvitse ottaa "vastuuta" omasta nautinnostaan vaan voi vain odottaa että toinen tekee kaiken.

Alkuperäinen kirjoittaja Justiinako:
En osaa sanoa mikä alistumisessa kiehtoo (alistamisesta en välitä), kai se ettei tarvitse ottaa "vastuuta" omasta nautinnostaan vaan voi vain odottaa että toinen tekee kaiken.

Ap kysyy mikä alistamisessa/alistumisessa on kiehtovaa. Eiköhän perustason vastaus alistumisen osalta piile siinä, että leikitään luottamuksella, pelataan luottamuksen varassa sopivaksi arvioidulla riskillä ja annetaan toisen puolestaan osata homma, mihin Justiinako? tuossa viittaa.

Joskus kuulee näet alistujien valittelevan sitä, ettei alistaja ole riittävän määrätietoinen, vaan kaipaa vihjeitä toiselta osapuolelta ja kyselee alinomaa, että eihän tämä satu liikaa jne. Siis kyse on heittäytymisestä luottamuksella toisen määrätietoisuuden ja kekseliäisyyden varaan, jossa on sitten mausteeksi hitunen julmuutta.

Taru Hyökinpuro kirjoittaa Kivun kauneus -kirjan esipuheessa: "Täysipainoinen s/m-leikki edellyttää kykyä kommunikoida, kohdata toinen ihminen ja kunnioittaa häntä juuri sellaisena kuin hän on, ja siksi sadomasokismi on myös turvallisuutta ja välittämistä."

Nyt menee alkuperäisen kysymyksen vierestä ehkä vähän, mutta itseäni harmittaa kun ei tällaisia alistajamiehiä (siis nimenomaan PELKÄSTÄÄN sänkyasioissa, ei muussa elämässä) tahdo löytyä oikein mistään. :( Kaikki uudet potentiaaliset miesehdokkaat ovat vain toivoneet että nainen ottaa heidät, eivätkä he ole itse halunneet/osanneet olla naista ottavana osapuolena. Itse kuitenkin toivoisin aika rankkaakin alistamista. :P

Alkuperäinen kirjoittaja orjatar*:
Nyt menee alkuperäisen kysymyksen vierestä ehkä vähän, mutta itseäni harmittaa kun ei tällaisia alistajamiehiä (siis nimenomaan PELKÄSTÄÄN sänkyasioissa, ei muussa elämässä) tahdo löytyä oikein mistään. :( Kaikki uudet potentiaaliset miesehdokkaat ovat vain toivoneet että nainen ottaa heidät, eivätkä he ole itse halunneet/osanneet olla naista ottavana osapuolena. Itse kuitenkin toivoisin aika rankkaakin alistamista. :P

No ota mun poikaystava (kts ketju poikaystava liian raju), se vaikuttaa muuten oklta mutta haluaa alistaa, satuttaa jne sangyssa! itse en siksi hanen kanssaan voi olla!

Varmaan siksi, eta nama aistajat haluaa oikeasti ns pehmean naisen, koska sellaistahan on sitten hyva alistaa, alistamisesta tykkaavat voivat vaikuttaa ns rajuimmilta naisilta, alistajat saattavat syttya ns viattomista tytoista enemman! Siksi menee vaarat parit yhteen! ehka, kuka tietaa... ;)

Itse taas tykkaan hanen vahvuudestaan, voimakkuudestaan, mutta silla lailla etta han suojelisi minua, ei etta kayttaisi sita minua vastaan! etta nain, vaihdetaan vaan, jos sulla olisi fyysisesti vahva, mutta lempea mies mulle tilalle ;)

En osaa sanoa mikä alistumisessa kiehtoo, kai se ettei tarvitse ottaa "vastuuta" omasta nautinnostaan vaan voi vain odottaa että toinen tekee kaiken.

Tämä mullekin tuli mieleen. En osaa selittää sen kummemmin. Toinen tekee kaiken täydellisesti ja itse on vain vietävänä. Toki "rooli" vaihtuu jossain vaiheessa muutenhan homma olis yksipuolista. Tai näin meillä. Tykkään enemmän kyllä olla alistettuna ;) Meillä niinpäin että mies alistaa ensin mua sitten minä häntä. Yleensä siis. Olenpa joskus tuon lähes raiskannutkin himoissani ja vasta sitten antanut hänen hoidella mut...

Viimeksi muokattu:
Olen varsin itsenäinen nainen, joka arjessa ei halua olla miesten armoilla.. Mutta, sängyssä haluan, että mies "ottaa" minut rajusti. En ole kiinnostanut mistään todella hardcore-alistamisesta tyyliin, että pitäisi nuolla jotain lattiaa miehen käskystä tms.. Mutta muuten tykkään seksissä siitä, kun mies ottaa minut rajusti, tyyliin tunkee itsevarmasti kyrpänsä mun suuhun, ja heittää sängylle nelinkontin pantavaksi..

Yhteistyössä