A
ap.
Vieras
Mun haave ammatit on ollu(tai siis on edelleenkin) terveydenhoitaja, lähihoitaja tai farmaseutti(farmanomi/lääketyöntekijäkin kävis). Mutta se on vaan fakta että mun polla ei riitä noihin ammatteihin. :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun haave ammatit on ollu(tai siis on edelleenkin) terveydenhoitaja, lähihoitaja tai farmaseutti(farmanomi/lääketyöntekijäkin kävis). Mutta se on vaan fakta että mun polla ei riitä noihin ammatteihin. :/
Meilläpäin apteekit ottavat työkkärin kautta pitkäaikaistyöttömiä harjoitteluun ja jos on hyvä säkä (köhköh, siis on hyvä siinä työssä), niin varmaan voi saada työpaikan sieltä. Siis ihan kassatädin duunia tarkoitan, mutta apteekissa. Miltä se kuulostaisi?
Farmaseutiksi ei ihan noin vain pääse, aika pitkä ja vaativa koulutus kuitenkin.
Juu tiedän farmaseutiksi ei pääse ihan tuosta noin vain eikä se muutenkaan olisi mahdollista kun pitäis muuttaa sitten kauas eri paikkakunnalle.
Olis kyllä kiva päästä apteekkiin vaikkapa ihan joksikin harjoittelijaksi vaikka vaan kassa hommiin. Näkis vähän onko apteekissa sellaista mitä kuvittelee sielä olevan.
No kysy työkkäristä pääsisitkö työharjoitteluun apteekkiin. On olemassa myös lääkealan perustutkinto, joka on siis toisen asteen koulutus.
Huvittavia nämä Horuksen silmä, Rollolainen ja muut kaltaisensa jotka eivät tiedä hoitoalasta oikeasti yhtään mitään, mutta pätevinä ollaan kommentoimassa ketjusta toiseen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;28282370:Ikävä tuottaa sulle pettymys, mutta tiedän hoitoalasta enemmän mitä kuvittelet. Myös niistä lääkelaskuista =)
No ei siltä vaikuta sun kirjoituksien perusteella. Mä en tajua mitä sä saat tuosta valheellisen tiedon levittämisestä ja jatkuvasta lähihoitajien mollaamisesta. Ei taida omassa elämässäsi mennä kovin hyvin?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;28279606:Mä olen ammatistani ylpeä vaikka aina mollataankin. Mä vaihdan sen vaipan ja hoidan haavat siksi, että hoitamalleni ihmiselle tulee siitä parempi olo, en siksi, että olen liian tyhmä tehdäkseni mitään muuta ylevämpää työtä.