mikä auttaa kun kaikki ahdistaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nlop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nlop

Vieras
Ahdistaa kun rahaa on aina vähän, en saa töitä vaikka kuinka haen. Mies ei halua kihloihin eikä naimisiin. En usko että se edes rakastaa mua. Eroaminen käynyt mielessä mutta sekään ei onnistu ilman huoltajuuskiistaa lapsista.

Minusta tuntuu etten vaan jaksa enää... Ei ystäviä, ei ketään tukemassa. Tekis mieli itkeä mutten uskalla en ehkä osaa enää lopettaa sitten...

Itke vain, se "helpottaa" ja usko pois, kaikki ei osaa sitäkään ;) Eli itkeä.
Raha on rahaa mutta ymmärrän varsin hyvin sen ahdingon minkä rahattomuus voi aiheuttaa.
Miksei mies halua kihloihin tai naimisiin?

Et ole yksin...

Haluat naimisiin, mutta samaan aikaan mietit eroa?
Käytä hetki ja mieti ihan oikeasti mitä haluat. Ajatteletko, että naimisiinmeno parantaa teidän suhteen? Sehän ei sitä tee. Vai onko teidän suhteessa edes mitään muuta vikaa kuin tuo naimisiinmeno?
Työn puutte ahdistaa sinua ja kaikki kaatuu päälle. Sinun pitää eritellä asiat toisistaan ja tunnistaa mikä on se mikä oikeasti on pielessä.

Tunnen itseni mitättömäksi paskaksi.

En tiedä rakastaako mies mua. Naimisiin meno ehkä todistaisi sen rakkauden olemassa olon.

Eli nyt mä olen mitätön olematon paska enkä edes kelpaa vaimoksi miehelle.
tunnen itseni alistetuksi. Miehellä on kaikki. Oikeastaan miksi se edes haluais tällaista olematonta vaimoksi.

Tiedän tuon tunteen, eikä siihen auta useinkaan järkipuhe, on niin kokonaisvaltaista.
Voin kuitenkin todeta, että mä en sua pidä mitättömänä paskana todellakaan. Sä osaat hakea apua, puhua tunteistasi jne. Se on jo paljon, oikeasti.

Paskaa ennen valoa.

Yhteistyössä