Mikä avuksi jos mielialalääkitys vie seksihalut???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Minulla aloitettu Sepram 10mg 4 viikkoa sitten ja nyt kun alun sivuvaikutuksista ollaan selvitty niin tilalle on tullut täysi haluttomuus :( Mä olen ennen ollut aikamoisen viriili ihminen ja siksi tämä häiritsee kovasti. Ne kerrat kun sitä seksiä on sitten tehnyt mieli niin kovasta kiihotuksesta huolimatta orgasmin saaminen kestää 2 tuntia tai sitten sitä ei tule ollenkaan!!! :( Ja muutamana kertana on käynyt niin että kun mies on mua tullut lämmittelemään niin alapää on kyllä mukana ja niin sanotusti paraatikunnossa mutta yläpää ei. Auttaako tähän mikään vai pitääkö mun vaihtaa lääkitystä? Muuten tuo Sepram on sopinut minulle oikein hyvin.

Minulla on välillä tässä kaikessa lääkekokeilussa ollut sama homma. Ihan selkeästi jotkut noista lääkkeistä aiheuttavat juuri tuota ja toiset ei...eli vaihtamalla lääke toisenlaiseen homma korjaantuu. Tosin se vaihtaminen ei ole aivan yksinkertaista eikä helppoa sillä joudut ensin "alas ajamaan" nykyisen hiljalleen ja sitten ottamaan taas vastaan uudesta lääkkeestä kaikki aloitusoireet ym. ja lopulta kukaan ei tiedä mitä se uusi lääke sitten mahdollisesti aiheuttaa vai aiheuttaako mitään. Hieman kyynistä tekstiä, mutta olen vaan jo niin kyllästynyt näihin lääkkeisiin ja näihin ainaisiin aloittamisiin ja lopettamisiin...siis omalla kohdallani.

Mulle ei tuottanut ongelmia itsetyydytyksessä orgasmin saanti. Oletko kokeillut saatko masturboinnissa normaalisti?
Itse käytin reilun vuoden ja tila tasaantui ajan myötä niin, että opin uudelleen saamaan orgasmin myös yhdynnässä. Mutta siihen meni useampi kuukausi.

Mulle ei tuottanut ongelmia itsetyydytyksessä orgasmin saanti. Oletko kokeillut saatko masturboinnissa normaalisti?
Itse käytin reilun vuoden ja tila tasaantui ajan myötä niin, että opin uudelleen saamaan orgasmin myös yhdynnässä. Mutta siihen meni useampi kuukausi.

Noita samoja paskoja käytetään kemialliseen kastraatioon. Aivokemia muuttuu, ja seksihalut katoavat kokonaan.

Mulla oli ihan sama ongelma. Kyllä mua seksi melko samaan tapaan kiinnosti, mutta orgasmia en enää saanut. Kun oikein tuntikausia hinkkasi, niin sain sellaisen lattean orgasmin. Ilman lääkkeitä orgasmi tuli alle minuutissa itsetyydytyksellä.

Mun mielestä on täyttä soopaa, kun sanotaan että seksihalut on mennyt MASENNUKSEN takia eikä lääkkeiden. Lääketehtaiden puolustelua. Kyllä mulla sitten vaikka olin lääkkeettä ihan yhtä masentunut. niin orgasmi tuli.

Mä kokeilin montaa eri lääkettä SEPRAM, FONTEX, SERONIL, SEROXAT, ZOLOFT, AZONA, EFEXOR, REMERON, TOLVON ainakin tulee ekana mieleen. Sairastin 4 vuotta vaikeaa masennusta. Kaikki lääkkeet aiheutti orgasmikyvyttömyyttä. Lopulta paranin terapian avulla.

Tsemppiä! On harmillista, kun lääkkeillä menee ne viimeisetkin nautinnot elämästä:(

Yhteistyössä