V
väääääsynyt
Vieras
Ei ole suostunut siellä päiväunia nukkumaan! Siellä ovat alkaneet väsymään lapseeni ja minä yh:na alan väsymään lapsen mahottomaan kiukkuiluun iltapäivällä kotona :/ Jotain pitäis keksiä, millä he saavat 3,5- vuotiaan nukkumaan päiväunet. Ja siis tarhaan lapsi mennyt 3- vuotiaana. Ja minun ja heidänkin mielestä lapsi tarvitsee pienet unet päivällä. Aina ollut hyvä nukkumaan, niin ihmetyttää suuresti. Siellä vain levitellään käsiä, että ei me saada lastasi nukkumaan. Mitä heidän pitäisi tehdä, että se onnistuu..? Meillä on viikon kuluttua tavoitekeskustelu mun lapsesta ja siellä pitää mun kertoa, millä tavalla he onnistuisivat laittamaan lapsen nukkumaan. Mä oon ihan loppu tämän asian kanssa. Yhdessä vaiheessa sovittiin, että ei tarvitse nukkua, mutta levätä pitää. Se tepsi hetken. Tarroilla olen kokeillut, mutta ei hirveemmin tulosta. Vaikka he olivat kannustamassa siinä asiassa mukana. He kuulemma laittavat aina lasta eteiseen patjalle olemaan, jos alkaa pitämään ääntä päiväunilla. Välillä tuntuu, että kun siellä he eivät saa lastani kuriin, että olen kotona ja kasvatan hänet itse :/ Huoh.. vaikeaa.