Mikä avuksi voimakkaaseen liikahikoiluun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Apua, mikä avuksi kun kainalot ihan märät.. Tosi kiusallista tällainen. Hikoilu liittyy sosiaalisiin tilanteisiin.

Olen kokeillut Absolut torria, mutta kainalot menee sen käytöstä ihan vereslihalle ja se kirvelee ihan kamalasti.

Onko muita samasta ongelmasta kärsiviä? :(

Tykkään triple dry - deodorantista (laitan kyl sitä joka pv, vaik pitäis vaan 3 pv:n välein). Sit vaatteiksi hyvin hengittävät (esim. kesällä erilaisia jumppatoppeja/paitoja ym) ja väriksi sellainen, ettei hiki näy (ainakin jos tiukka tilanne...). Näillä mennään...

Mulla oli tuo ongelma ja absolut torria ostin. Sen laitto ei kyl ole tuntunu missään, ei kutita, ei kirvele, eikä mitään muutakaan :o Ja hikoilu loppui =)
Ethän laittanu sitä heti kainalokarvojen ajelun jälkeen? Pari päivää pitäis sitä väliä olla :)

Juu tuota Triple Drytakin olen kokeillut, se on parempi kuin marketin deodorantit, mutta eipäs sekään täysin auta. Eikö ookin vähän tylsää, miten tuo hikoilu rajoittaa pukeutumista. :(

Minäkin liputan triple dry: n puolesta!!! Saa apteekista ja maksaa pikkusta vaille 10e, mut ainut josta olen saanut avun hikoiluun + hien hajuun, sitä ennen kokeilin kaikkia mahdollisia kaupan tuotteita. Marssi vaan apteekkiin ja kokeile, veikkaanpa, että saat sinäkin avun!

Yhteistyössä