Mikä eteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Näinkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Näinkö

Vieras
Hei, auttakaapa nyt minua tilanteessani ? Miehelläni on ilmeisesti iän tuomaa erektiovaikeutta, ollut jo keväästä saakka, välillä onnistuu ja sitten taas ei. Olen yrittänyt puhua hänelle tästä, että olen lukenut tutkimuksia että jopa puolella yli viiskymppisillä miehillä on vastaavia ongelmia, jotka on kuitenkin korjattavissa lääkityksellä ja varmaan aikaa myöten menee ohikin, kunhan saisi ensin lääkityksestä alun toimimiseen.
No hän ei suostu sitten millään menemään lääkäriin, joten meidän seksi elämä on nyt täysin jäissä. Jos yritän lähestyä häntä, niin saan vastaukseksi lievää hyväilyä, mutta kumpikaan ei saa sormellaankaan koskea toisen navan alapuolelle, silloin vetäydytään pois tms.
Olen itse kuitenkin terve, vielä alle viisikymppinenkin ja minulla nuo halut on entisellään. Eli kysymykseni nyt kuuluukin, että onko tämä se tilanne kun on ns. lupa lähteä hakemaan sitä seksiä kodin ulkopuolelta, vai pitääkö minun nyt vain odottaa, että josko se omalla miehellä joskus vielä alkaisi värähtelemään.
En ole pettänyt häntä, vaikka tätä aikaa on tosiaan eletty jo koko kesä, enkä tarkoita että tässä nyt hyppäisin toiseen sänkyyn. Mutta tosi ymmälläni olen, että tätäkö tämä minun ja meidän elämä on sitten hamaan tulevaisuuteen saakka.
Mies ei halua puhua asiasta, ei mennä lääkäriin, eikä tehdä asialle yhtään mitään.

Mikä eteen, kun ukolla ei ota eteen?

Suosittelen rouvalle miellyttävää etelänmatkaa ystävättärien seurassa. Tai mikä ettei yksinkin.
Esim. Tunisiassa ja Marokossa on tarjolla aivan upeita uroksia varttuneemmallekin rouvalle. Tiesitkö, että sikäläiset miehet ovat ympärileikattuja? Voin vakuuttaa, että ympärileikattu elin on asia, joka kannattaa kokea ennen kuolemaa!

Justiinsa se menee näin kuten alkuperäinen kerroit.
Onneksi minun ukkoni 55v meni ja kävi "miesten lääkärissä" ja sai lääkityksen, hormoonivajausta
siihen liittyvää velttoutta fyysisesti ja henkisesti.
Hartioihin aamuvoide ja iltatöihin se napakkuuta tuova pikkutabletti. Nimeä lääkkeelle en muista, mutta ei ainakaan viakraa. Lääkkeitä on monen vahvuisia ja lääkärihän sen määrää.
Nykyään on paljon paljon napakampi, kuin nuorempanakaan.

Varovaiset juttelut miehelle ei nyt riitä ja passita ryhtilääkärille. Tai hommaa itsellesi mustanmiehen mallinen kumimunanen ja telmi sen kanssa, vaikka ukko olisi vieressä. Jo on kumma, jos viesti ei mene perille.

Mikä eteen, kun ukolla ei ota eteen?

Suosittelen rouvalle miellyttävää etelänmatkaa ystävättärien seurassa. Tai mikä ettei yksinkin.
Esim. Tunisiassa ja Marokossa on tarjolla aivan upeita uroksia varttuneemmallekin rouvalle. Tiesitkö, että sikäläiset miehet ovat ympärileikattuja? Voin vakuuttaa, että ympärileikattu elin on asia, joka kannattaa kokea ennen kuolemaa!

Siinäpä se Ainokaisen kiteytetty mielipide asiasta..heh..

Viimeksi muokattu:
Kiitos tyytyväinen viestistäsi. Arvasin että tänne tulee näitä dildo ja etelänmuna viestejä, mutta ne nyt ei tunnu mielestäni olevan se apu jota mietin.
Näin se varmaan on, että tilaan ukolle ajan lääkäriin ja sanon, että sinne sitten menet. Tiedän että tämä hänenkin "ongelmansa" olis ihan varmasti hoidettavissa lääkkeillä, eikä siinä sen kummempaa oliskaan, mutta kun on niin itsepäinen ihminen.
Joten laitanpa tuumasta toimeen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Näinkö;10658537:
Kiitos tyytyväinen viestistäsi. Arvasin että tänne tulee näitä dildo ja etelänmuna viestejä, mutta ne nyt ei tunnu mielestäni olevan se apu jota mietin.
Näin se varmaan on, että tilaan ukolle ajan lääkäriin ja sanon, että sinne sitten menet. Tiedän että tämä hänenkin "ongelmansa" olis ihan varmasti hoidettavissa lääkkeillä, eikä siinä sen kummempaa oliskaan, mutta kun on niin itsepäinen ihminen.

Luulempa että miehet pelkäävät, että joutuvat paljastamaan arteensa tuolle lääkärille, nolo tilanne heille. Mutta kuulemma ei minunkaan ukon pitänyt näytää aarrettaan.
Kuunnelleet naisten kertomuksia gynekoloki käynneistä puolellakorvalla ja luulot sen mukaiset.
Kun ukon saa sinne lääkäriin, niin nämä lääkäritkän ovat yleensä miehiä, joten osaavat jutella näille jäärille.

Alkuperäinen kirjoittaja Näinkö;10658537:

Kyllä naisilla on helppoa: Senkun vain mies lääkäriin ja ongelma poistuu. Me miehet joudumme siivoamaan, tiskaamaan, pesemään pyykkiä ja vahtimaan lapsia. Ihan epäreilua; pitäisi olla pillereitä naisillekin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Näinkö;10658446:
Olen yrittänyt puhua hänelle tästä, että olen lukenut tutkimuksia että jopa puolella yli viiskymppisillä miehillä on vastaavia ongelmia, jotka on kuitenkin korjattavissa lääkityksellä ja varmaan aikaa myöten menee ohikin, kunhan saisi ensin lääkityksestä alun toimimiseen.
Kunhan toimisi ja kunhan saisi niinkuin pitäisi. Aikaa myöten iän tuoma voi lääkkeellä mennä ohi, jos hyvin sattuu korjatuksi muttei puhumalla parane.

No hän ei suostu sitten millään menemään lääkäriin, joten meidän seksi elämä on nyt täysin jäissä.
Noh! Minkäs teet, kun miehet ovat niin kamalan peniskeskeisiä ja aina huolissaan yhdynnän kunnollisesta onnistumisesta.

Jos yritän lähestyä häntä, niin saan vastaukseksi lievää hyväilyä, mutta kumpikaan ei saa sormellaankaan koskea toisen navan alapuolelle, silloin vetäydytään pois tms. Olen itse kuitenkin terve, vielä alle viisikymppinenkin ja minulla nuo halut on entisellään.
Lienee jokasuhteessa kai juuri ikään liittyvä vaiva jos muuten terveitä ollaan. Jotain vikaahan miehessä selvästi on.

Eli kysymykseni nyt kuuluukin, että onko tämä se tilanne kun on ns. lupa lähteä hakemaan sitä seksiä kodin ulkopuolelta, vai pitääkö minun nyt vain odottaa, että josko se omalla miehellä joskus vielä alkaisi värähtelemään.
Vai lupaa enää vailla. Täältähän sen helpommin saa kuin mieheltä, ellei sitten se kuuluisa FenDom ole teidänkin juttunne. Sen mahdollisen värähtelyn alkamisen tai loppumisen tuntee ja tietää mies ensimmäisenä ja parhaiten. Kokeilehan vaikka kolmatta pyörää, apuna tyydytyksen saamiseksi, että minkä vaikutuksen tekee, oli sitten mieslääkäri tai muuten vieras mieleinen mies.

Yhteistyössä