mikä hemmetti mua vaivaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "johkunen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"johkunen"

Vieras
nyt reilu viikon ollut pientä nuhaa aamuisin,sellainen olo kun olisi tulossa kipeäksi muttei kumminkaan vaan tule,olo paranee pvän mittaan loistavaksi,kumminkin pientä lämpöä koko ajan 37,0-37,3, nenän limakalvot ihan riekaleina vaikkei kumminkaan ole nuhaa niin että joutuisi niistämään tms.samoin alapään limakalvot ihan kuivat,tulee jo pieniä haavoja ja on ihan ärtyneet,hiiva se ei ollut.ikinä ole tälläisiä vaivoja ollut!!

no ei mulla ainakaan ikinä oo mitään allergioita ollut,ja miten voi vaikuttaa alapäänkin limakalvoihin..ja tosiaan ihmeellisesti kaikki oireet menee aika kellon tarkasti joka pv..ihme touhua..ehkä mä oon vaan tullut vanhaksi johan se on kohta 29 mittarissa..

tuskin..ainakin hyvin epätoden näköistä,ehkäisynä kondomi ja muutaman yhden kerran laitettiin väline vasta parin minuutin jälkeen mutta meillä ennenkin ollut vuosia keskeytettyä yhdyntää eikä sillon edes tullut raskaaksi tuskin nyt yhdestä kerrasta oisin ja muutamasta hassusta työnnöstä..ja oireet alkanut jo heti oviksen jälkeen n 2pv niin tuskin voisi olla raskaus oireita niin aikaisin ..

nooh muutaman pvän päästä voi varmaan ainakin ton raskauden sulkea pois,ja josko noi lämmötkin tasaantuis..jännä olis kyllä jos nyt ois noin "tärpänny" vaikka eihän toi kauheesti haittais..

Yhteistyössä