mikä hitto siinä on, että kenellekään ei voi sanoa olevansa kertakaikkisen väsynyt??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
tai voi toki, mut oon huomannu tän raastavan ja unettoman viikon aikana et ihan sama kenelle sanon et oon tosi väsynyt, niin aina se joku pistää paremmaks??!! :headwall:

esimerkki tältä päivältä:
multa kysyttiin mitä kuuluu. vastasin et tosi hyvää, mut väsyttää vaan hirveesti kun joka päivälle on niin karmeen paljon ohjelmaa. ni tokihan mulle vastattiin, et hän sentää herää aikasemmin kun sinä ja on tehny tänää sitä ja tätä ja tota ja plaaahhhhhhhh..

en osaa varmaan taas selkeesti artikuloida asiaani, mut ärsyttää.
mä en tarvii mitää sääliä et voivoi ku väsyttää, mut ei tarvis alkaa mun väsymystä vähätteleen ja "laittaan paremmaks",jos väsyttää niin sitten väsyttää ja muahan väsyttää. perkele. :snotty:

Oon huomannut samaa.
Kun vauva huusi päivät läpeensä, ja yöllä sentäs nukkui jonkin verran, niin "helppoohan sulla vielä on minuun verrattuna, kun saat sentään yöllä nukuttua", joo, no helppoo tai ei, niin jos tosiaan väsyttää, niin silloin väsyttää! |O

Joo, ärsyttävää tollanen, mulla on tollasia kavereita, jotka aina on kanssa pistämässä tälläsissä asioissa paremmaks...kellä oli koliiikkia ja kuka oksensi koko ajan (muka) raskaudessa...et ei siinä sit mitään, enää ei satu selkään eikä vatsaan, eihän tää mitään ollukkaan, unohin, että sulla on niin paljon kauheemmat kärsimykset :laugh:

ja toinen on, että kaverit vetoo siihen, että niitä lapsia on sentään kaks tms. ku mulla on niin helppoo ku on vaa yks...jos mulla on vaan yks, ni ehkä se on mun esikoinen, eli ei se oo kaikki sit niin helppoo kaikella järjellä, ku on ekaa kertaa asialla

Siinä on varmaanki vaan pikku vivahde ero - mikä on myötäelämistä ja omien kokemsuten jakamista ja mikä kilpailua siitä että mää oon väsyneempi ku sää.
Nii että mun äiti tekee parempaa ruokaa ku sun äiti :D