Mikä hiusväri ja malli mulle sopisi? *sis. kuvan*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari nyt harmaana

Vieras
Mulla on ollut ikuinen ongelma hiusten kanssa mikä väri/malli/pituus jne... Tuossa on teille vähän suttuinen kuva otettu kesällä, blondiksi en voi vetästä koska meillä vesi värjää blondit vihreiksi!!
Mun luonollinen hiustenväri on siis blondi ja sehän varmaan parhaiten sopisi, mut mikä sopisi tämmösiin pöyreisiin kasvoihin ja noihin mollukka silmiin/ niiden väriin? :D

kiitos minerva :D Toi kuva on tosiaan otettu helteellä, että naama on aika punakka :D

punertavissa väreissä on se vika että punainen häviää mun hiuksista alta aikayksikön, vaikka mulla on pisamia ja luulisi että on sen takia sitä punapigmenttiä hiuksissakin, niin ihmeellisesti se punainen vaan hylkii mun hiuksia :P Tykkäisin kyllä tosi paljon jostain punertavasta :)

kiitos minerva :D Toi kuva on tosiaan otettu helteellä, että naama on aika punakka :D

punertavissa väreissä on se vika että punainen häviää mun hiuksista alta aikayksikön, vaikka mulla on pisamia ja luulisi että on sen takia sitä punapigmenttiä hiuksissakin, niin ihmeellisesti se punainen vaan hylkii mun hiuksia :P Tykkäisin kyllä tosi paljon jostain punertavasta :)

Punaset värit ei yleensäkään pysy kovin hyvin. Ite aloin harventamaan pesuja ihan reippaasti kun laitoin taas punaiseksi, on pysynyt vähän pitempään mutta nopeasti haalistuu silti.

Jotain lämmintä sävyä laittaisin minäkin sulle, jotai suklaanruskeaa... ja joku hieman rikotumpi leikkaus, ei lyhyttä kuitenkaan.

Sä olet ihan ku mun kaksoisolento. Mieskin äsken katso et oletko laittanut itsestäsi kuvan sinne :)
Mulla on kans mustat hiukset ja vähän saman malliset kuin sinulla nyt. Olen miettinyt samaa mitä näille kutreille tekisin, mut en ole keksinyt vielä. Blondi olen minäkin mut olen viihtynyt mustassa parhaiten. On ollu vaikka minkänäköistä väriä ja nallia aijemmin.
Olet muuten tosi nätti ;)

Yhteistyössä