Mikä idea tässä on? (Huutonet)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jep, eli tuolla tuo nyt voittanut huutaja on huutanut nuo kaikki hinnat, mutta edellisen automaatti on aina korvannut ne. On huutanut niin kauan, että automaatin raja on tullut vastaan.

Mutta miten on mahdollista, kun minimikorotus on tuon euron, mitä tää yks on huutanut? Siis sama nimimerkki korottanut aina sillä eurolla. Ite oon ihmetellyt tätäkin.

Itse jos olen käyttänyt korotusautomaattia, niin jos esim. lähtöhinta on ollut 10€ ja korotus 1€n, niin minä se on näkynyt näin niin pitkälle kunnes jommalla kummalla on tullut se korotusraja vastaan:

Minä 11€
hän 12€
minä 13€
hän 14€

jne jne

Itse jos olen käyttänyt korotusautomaattia, niin jos esim. lähtöhinta on ollut 10€ ja korotus 1€n, niin minä se on näkynyt näin niin pitkälle kunnes jommalla kummalla on tullut se korotusraja vastaan:

Minä 11€
hän 12€
minä 13€
hän 14€

jne jne

Mä aloin myös nyt miettimään tuota linkittämää sivua, että miksi siinä näkyy samalta ihmiseltä euronvälein huudot?

Minä 11€
hän 12€
minä 13€
hän 14€

jne jne

Mutta kun mä olen nähnyt yleensä niitä, että
minä 11e
minä 12e
minä 13e

Siis sen toisen, jolla ei ole korotusautomaattia, huuto "katoaa" jonnekin.

Korotusautomaatti toimii nykyään niin, että korotusautomaatin laittanut "voittaa" aina, eli jos tuotteen lähtöhinta on 10€, minä huudan 11€ ja asetan samalla automaatin 20 euroon. Joku muu huutaa 12€, niin minun korotusautomaattini ohittaa tuon, ja minun huudokseni tulee tuo 12€. Jos toinen korottaa taas eurolla, eli 13€, minun automaattini tulee taa kuvaan mukaan, ja 13 euron huuto tulee minulla. Aina niin kauan kunnes automaatilta loppuu lupa, eli kun toinen huutaa 21€, hänen huutonsa jää voittavaksi huudoksi. Ja tuohon listaukseen tulee tosiaan nuo toisen korotusyritykset näkymään, ja vain korkein huuto näkyy sen automaatin asettaneen nimissä.

Ennen automaatti toimi tosiaan tuolla lailla vuorokorotuksin, mutta sitä on muutettu.

[QUOTE="Riksu";25785369]Jep, eli tuolla tuo nyt voittanut huutaja on huutanut nuo kaikki hinnat, mutta edellisen automaatti on aina korvannut ne. On huutanut niin kauan, että automaatin raja on tullut vastaan.[/QUOTE]

Ei ole huutanut vielä yli tämän Kiepin automaattirajan.

Eli Kieppi laittanut rajaksi esim. 60e, vasta tuon yli huutanut menee "johtoon".

Yhteistyössä