S
ssss
Vieras
Toissapäivänä mentiin lasten kans luisteleen ja siellä 8-9vuotias poika itki ja selvästi etsi jotain. Lähellä seiso ainakin 10 aikuista ja kentällä varmaan luisteli saman verran lisää aikuisia eikä kukaan tehnyt elettäkään pojan suuntaan!!!
Onko se niin kauheaa mennä kysymään mikä hätänä tai voinko auttaa?!
Mä en tajua nykymaailmaa yhtään.
Joku kohta kysyy kuitenki että meninkö itse. Menin ja selvitin mikä oli hätänä ja yhdessä etsittiin kadonneet tavarat.
Teki mieli huutaa niille aikuisille että ootteko oikeasti noin välinpitämättömiä vieraita lapsia kohtaan. Sitten kyllä nostetaan meteli jos omaa lastaan ei kukaan ole heti auttamassa!!
Mun mielestä on aikuisten velvollisuus auttaa lasta hädässä oli se sitten oma tai vieras!!
Onko se niin kauheaa mennä kysymään mikä hätänä tai voinko auttaa?!
Mä en tajua nykymaailmaa yhtään.
Joku kohta kysyy kuitenki että meninkö itse. Menin ja selvitin mikä oli hätänä ja yhdessä etsittiin kadonneet tavarat.
Teki mieli huutaa niille aikuisille että ootteko oikeasti noin välinpitämättömiä vieraita lapsia kohtaan. Sitten kyllä nostetaan meteli jos omaa lastaan ei kukaan ole heti auttamassa!!
Mun mielestä on aikuisten velvollisuus auttaa lasta hädässä oli se sitten oma tai vieras!!