Mikä ihme aikuisia vaivaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ssss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

ssss

Vieras
Toissapäivänä mentiin lasten kans luisteleen ja siellä 8-9vuotias poika itki ja selvästi etsi jotain. Lähellä seiso ainakin 10 aikuista ja kentällä varmaan luisteli saman verran lisää aikuisia eikä kukaan tehnyt elettäkään pojan suuntaan!!!
Onko se niin kauheaa mennä kysymään mikä hätänä tai voinko auttaa?!
Mä en tajua nykymaailmaa yhtään.
Joku kohta kysyy kuitenki että meninkö itse. Menin ja selvitin mikä oli hätänä ja yhdessä etsittiin kadonneet tavarat.
Teki mieli huutaa niille aikuisille että ootteko oikeasti noin välinpitämättömiä vieraita lapsia kohtaan. Sitten kyllä nostetaan meteli jos omaa lastaan ei kukaan ole heti auttamassa!!
Mun mielestä on aikuisten velvollisuus auttaa lasta hädässä oli se sitten oma tai vieras!!

No sattupa tässä jokin aika sitten bussipysäkillä. N. 10 vuotias hypää edestakaisin siitä pysäkintasanteelta sinne ajoradalle ja takaisin. Kukaan aikuisista ei tee mitään. No minä sitten sanoin sille pojalle että lopettaa sen loikkaamisen.
Sitten siihen tulee 16 vee teini läpyttämään mulle siitä kuinka 10 vuotiaiden ipanoiden täytyy saada antaa toteuttaa itseään ja aiheuttaa vaaraa.

Alkuperäinen kirjoittaja ähis;25431338:
No sattupa tässä jokin aika sitten bussipysäkillä. N. 10 vuotias hypää edestakaisin siitä pysäkintasanteelta sinne ajoradalle ja takaisin. Kukaan aikuisista ei tee mitään. No minä sitten sanoin sille pojalle että lopettaa sen loikkaamisen.
Sitten siihen tulee 16 vee teini läpyttämään mulle siitä kuinka 10 vuotiaiden ipanoiden täytyy saada antaa toteuttaa itseään ja aiheuttaa vaaraa.

kai käskit tulla takas keskustelemaan sitten kun on omia lapsia tai enemmän ikää. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;25431353:
kai käskit tulla takas keskustelemaan sitten kun on omia lapsia tai enemmän ikää. :)

En viittinyt sanoia mitään kun poika rupesi uhittelemaan mulle että jos se poika, jota ojensin, olisi ollut hänen lapsensa, niin MINÄ olisin kuullut kunniani., kun usklataisin "ojentaa" hänen lastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ähis;25431380:
En viittinyt sanoia mitään kun poika rupesi uhittelemaan mulle että jos se poika, jota ojensin, olisi ollut hänen lapsensa, niin MINÄ olisin kuullut kunniani., kun usklataisin "ojentaa" hänen lastaan.

ihana teini-ikä. :D

Yhteistyössä