Mikä ihme meitä vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja himskatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

himskatti

Vieras
Mies valehtelee tuon tuostakin; välillä "narahtaa" kun puhuu itsensä pussiin tai huomaan sen muusta. Valehdellut suhteemme alusta asti ja tosi isoja juttuja!
Nyt alkaa elämä muutenkin kaventua, kävimme kahvilassa ja siellä oli "väärän värisiä miehiä" ja tokihan mä sain kuulla kuinka minä ylistän mamuja! En muuten tohtinut normaalisti koko kahvilassa olla etten vaan katso liian pitkään minnekään.
Tänään kävimme kirjastossa ja siellä huomasin DVDn "Alaston kokki 1 ja 2" tuumasin vaan, että tokkopa tuossa alastomia kokkeja oikeesti on. No, sitten sain kuulla olevani tirkistelijä sekä alastomuuden ihannoija. Olen niin väsynyt, masentunut ja ahdistunut tähän kaikkeen. Jos jätän hänet, tiedän,että ahdistun yksinäisyydestäkin.
Mikä ihme meitä vaivaa?? Sekä minua että miestäni??!!

ei hän väkivaltainen ole ollut, onneksi. Tuota mustasukkaisuus/huono itsetunto + läheisriippuvaisuus ongelmaa minäkin olen pohtinut,että siitä tässä meillä kyse. :(

ei hän väkivaltainen ole ollut, onneksi. Tuota mustasukkaisuus/huono itsetunto + läheisriippuvaisuus ongelmaa minäkin olen pohtinut,että siitä tässä meillä kyse. :(
Väkivalta seuraa yleensä myöhemmin. Vain itseäsi voi auttaa eli ota yhteyttä paikkakunnan mielenterveyspalveluihin ja käy läpi terapeutin avustuksella menneisyyttäsi, että mikä tähän tilanteeseen on johtanut ja mitä asioille voi tehdä. Sitten voit päästä elämässä eteenpäin.

mies sai nukkua yönsä alakerran sohvalla... :( raivostuin niin jo tästä kohtelusta,että kotona korotin hänelle kunnolla ääntäni ja kerroin,että nuo syytökset loukkaavat minua.

[QUOTE="vieras";28331669]Väkivalta seuraa yleensä myöhemmin. Vain itseäsi voi auttaa eli ota yhteyttä paikkakunnan mielenterveyspalveluihin ja käy läpi terapeutin avustuksella menneisyyttäsi, että mikä tähän tilanteeseen on johtanut ja mitä asioille voi tehdä. Sitten voit päästä elämässä eteenpäin.[/QUOTE]

täällä ei todellakaan niin vaan "mennä" mihinkään mtt:n palveluiden piiriin. Pitää olla pitkään itse sairaana ja lääkärin hoidon alla ennenku saa edes lähetettä koko puljuun. Senkin jälkeen voi olla melko harvassa,että ketään pääsee tapaamaan, säännöllisyydestä saati mistään terapiasta puhumattakaan!

persoonallisuushäiriön PIIRTEILTÄ. Eli ennenkuin ketään hilluu, niin en yritä diagnosoida vaan esitin mielipiteen joka pohjautuu kokemukseen, valitettavasti..

[QUOTE="ohikulkija";28338457]persoonallisuushäiriön PIIRTEILTÄ. Eli ennenkuin ketään hilluu, niin en yritä diagnosoida vaan esitin mielipiteen joka pohjautuu kokemukseen, valitettavasti..[/QUOTE]

kumpaa meistä tarkoitat?

no, te joilla on tunne-elämältään epävakaa diagnoosi tai olette sellaisen ihmisen kanssa parisuhteessa, niin millaista se arki oikein on? Tämä miehen diagnoosikin tuli minulle yllätyksenä, hän ei siitä minulle mitään ollut kertonut, kuulin tämän hänen entiseltään avopuolisolta.

En ehkä löydä täältä kohtalotovereita koska tunne-elämältään epävakaita ihmisiä on muutoinkin niin vähän. :( No, sen voin nyt itse omalla kokemuksella sanoa,että parisuhde sellaisen ihmisen kanssa on myöski hyvin epävakaata :(

Yhteistyössä