Mikä ihme miehiä vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Törmäsin tuossa viihteellä ollessani vanhaan heilaan. Siis varsinaisesti ei olla seurusteltu, mut joku ihme jännite on välillämme ollut aina. Kerran päädyttiin sänkyyn..
No nyt se 10 vuoden jälkeen alko tilittää mulle kuinka se edelleen mua rakastaa ja harmitteli että asiat meni näin.
Sanoinkin jotain siihen suuntaan että sulla oli tilaisuutes, jonka sössit, joten koita nyt vaan elää...
Nyt se kummittelee koko ajan alitajunnassa.....

Muhun rakastui yks mies.. ja seurusteltiinkin vuosi tai enemmän.. ja halusin erota..
no kuulin vielä jälkeenpäin että se haluaa mut.. vaikka oli sitten jossain vaiheessa toisen kanssa.. ja tietty moikkailtiin ja jutskailtiin kun törmättiin.. tää sen nainen sitten alko vihaan mua ja uhkailee et en saa jutella tän mun kaverin kanssa.. oli siinä sitten jotain perää kun tää tunnusti sitten vielä monen vuoden jälkeen että ei ole päässyt musta vielä irti... kuitenkin siis ihan fiksu tyyppi ettei jäänyt roikkumaan..
mul ei kyl oo jääny mitään ihmeempiä vaik oltais törmätty.. ehkä sulla jotain tunteita sitten häntä kohtaan? kun niin jäi mieleen?

Yhteistyössä