Mikä ihme mua vaivaa???????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laiskako...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laiskako...

Vieras
Mä en tajua mikä mua vaivaa :/. Oon koko ajan väsynyt, kireä ja pahalla päällä. Nukkua saisin, mutta en saa unta ja aamulla kyllä väsyttäisi kun pitää ylös nousta. Tänäänkin kun siivosin niin tuntui että en jaksa edes koko taloa imuroida kerralla vaan tuli ihan tuskanhiki pintaan. Enkä todellakaan ole minkään kauhean kotityötaakan alla vaan mies kyllä meillä hoitaa tosi paljon kotihommia ja on lastenkin kanssa. Itsestä tuntuu pahalle kun mies tekee vielä töiden jälkeen kotitöitä vaikka itse olen kotona päivät. Tätä on jatkunut nyt jo pitkään, välillä on parempi ja jaksavampi olo, mutta sitten taas tuntuu että voimat vaan ehtyy enkä jaksa enää mitään. Töissä kun olin (tein määräaikaista pätkää) jaksoin just pinnistellä työpäivän ja kun kotiin pääsin tuntui että en jaksa edes inahtaakkaan sen jälkeen...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
Jos olet yli väsynyt ja masentunut. kuulostaa niin tutulta....kuin omaa tekstiä lukisi

Ootko saanut apua jostain? Alkaa tuntua että jotain pitäis tehdä...

En ole saanut. palasin töihin kun en jaksanut enää olla lasten kanssa kotona. Töiden jälkeen väsyttää kyllä ehkä vielä enemmän mutta mielestäni se on erilaista väsymystä. ja eipähän tarvi olla lasten kanssa koko aikaa ihana että elämässä on muutakin kuin kotityöt ja lapset.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Syotko hyvin? Enta liikutko? Osta vahva vitamiinivalmiste ja mene vaikka 30min kavelylle joka paiva. Valta kahvia, turhia hiilihydraatteja ja sokeria. Mulla auttoi!

Syön kyllä yhden lämpimän aterian kotona ollessanikin (töissä ollessa 2 ), mutta muuten tahtoo mennä päivä kekseillä ja leivällä. Liikuntaa en jaksa harrastaa, haluaisin kyllä mutta en jaksa... Täytyy varmasti yrittää ottaa itseään niskasta oikein lujasti kiinni ja lähteä ulkoilemaan. Tuntuu vaan ylivoimaisen vaikealta...

Alkuperäinen kirjoittaja ixus:
Kannattais otattaa kilpirauhaskoe ja hemppari.

Lääkäri aikaa oon ollu tilaamassa jo kauan, mutta en oo saanut sitäkään aikaiseksi... Ja pelkään mennä lääkäriin kun määrää kuitenkin jotain masennus lääkkeitä...

Yhteistyössä