Mikä ihme niissä isoissa (roikkuvissa) tisseissä on niin ihmeellistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miskai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miskai

Vieras
Olen saanut jo pitkän aikaa kuulla kaveriltani pientä piikittelyä rinnoistani ja vaivihkaista kehuskelua omistaan. Itselläni on C-kupin rinnat, olen hoikka ja kahden lapsen jälkeen rinnat on pystyt ja kiinteät (eli kynätesti negatiivinen =D ). Kaverillani on isot rinnat, mutta ne taas roikkuvat lättänöinä lasten jäljiltä. Kuppikokoa en tiedä, mutta varmasti reilusti isompi kuin minulla.

Minusta rintojen koolla ei ole mitään väliä, mutta on alkanut kyrsiä tämän kaverini egoilu omien rintojensa koolla. Viimeksi kertoessani, että joudun käymään kaupasta ostamassa olkaimettomat rintsikat pikkujoulumekon kanssa sopiviksi, hän nauroi että voinhan toki lainata hänen rintsikoitaan muttei taida olla lähellekään sopivat. Siis nauroi silleen ikävästi ja loi taas sen oman säälivän katseensa rintamukselleni.

Olen itse tyytyväinen omaan rintavarustukseeni, mutta tosiaan alkoi kiehuttaa tämä kaverini. Grr.

[QUOTE="vieras";22462812]Onko hoikilla naisilla nykyisin C pieni kuppikoko :O?[/QUOTE]

Ainakin minä pidin itseäni hoikkanpuoleisena (ennen raskautta), kun pituus oli 174, paino 63 ja kuppikoko C, ei pieni, mutta ihan sopusuhtainen koko.
Tällä hetkellä imetän ja rinnat ties mitä kokoa riippuen juniorin nälästä, välillä hunajamelonit välillä ajokoiran korvat. Kummatkaan ei mahtuisi vanhoihin liiveihin. Painoa on jäänyt 3kg ekstraa.

Olispa mul pienet rinnat, ei haittais vaikka ne ei edes olis terhakat kunhan olis pienet eikä roikkuis polvis. Mulle kelpais ihan a-kuppi. Just eilen jollain laskurilla laskin et mul pitäis olla 75GG. Järkkyä.

Hassu sun kaveri, sullahan on aika isot ainakin mun mielestä. Mulla on ihan pienet ja tykkään niistä silti. Jos joku alkais niistä piikitteleen, niin varmaan vähän naurattaisi vaan. kaikilla on ihan omanlaiset.

[QUOTE="sipuli";22463194]jos nyt oikeesti hoikista puhutaan niin yleisin on varmaan A[/QUOTE]

Itseasiassa nykyään aito A on aika harvinainen. Ihmiset vaa käyttää niitä 75-80-85 kokoja ja niistä A-D, ihan kun muita kokoja ei olis olemassa. 75A on yhtä iso kuin 65C. 65 taas on yleisempi ympärysmitta hoikilla kuin 75.

Itse olen 65F, tai toinen tissi on jotain F ja G väliltä, toinen aika tarkkaan F tällä hetkellä. Eikä nämä edes mitkään megaisot ole. Olen ihan hoikka. Ottaisin kuitenkin mieluummin ne C:t ihan sen takia, että vaatteita löytäisi helpommalla. Eivätkä ne varmaan roikkuis yhtään kun ei nää F:tkään mitenkään mielettömästi roiku.

[QUOTE="sipuli";22463194]jos nyt oikeesti hoikista puhutaan niin yleisin on varmaan A[/QUOTE]

en oikein usko... esim. minä oon 168 cm ja 52 kg, rinnat on 70C... useampi kaveri myös suunnilleen samoissa mitoissa.

[QUOTE="Kika";22462807]Ääh, voisinpa itse sanoa samaa.. Yhden lapsen jälkeen pysyy vaikka koko penaali, b-kuppi :([/QUOTE]

Toisessa rinnassa pysyy, toisessa ei. Eri kokoa kun ovat. :( Olisivat nyt edes samaa paria.
(Ongelmansa kullakin, nauttikaa jos olette tyytyväisiä omiinne)

Itseasiassa nykyään aito A on aika harvinainen. Ihmiset vaa käyttää niitä 75-80-85 kokoja ja niistä A-D, ihan kun muita kokoja ei olis olemassa. 75A on yhtä iso kuin 65C. 65 taas on yleisempi ympärysmitta hoikilla kuin 75.

Tää on totta, monet käyttää ihan vääränkokoisia liivejä, siis liian iso ympärys ja liian pieni kuppi. Ei mikään ihmekään, koska tosiaan normikauppojen tarjonta on mitä on. Tosin toivottavasti se alkaa pikkuhiljaa muuttua kun useammat naiset heräävät hankkimaan oikeankokoisia liivejä.

Itse käytin vuosia 75A, oikea koko 65C... Luulin että mulla on vaan niin pienet tissit, ettei sen takia löydy yhtään istuvia liivejä.

Ja itse aiheeseen: mulla on eräs huomattavan isorintainen ystävätär ja itse olen "kääpiötissi" 65C, ja kyllä, kuittailua ja huomauttelua kuuluu! Uskomatonta mutta totta :D Onneks tykkään omistani niin ei tarvitse itseensä ottaa.

Mä taas oon saanut kuittailua näistä ällöistä lolloistani eräältä kaverilta, jolla itsellä on on terhakat A:t. Mun koko on 70E. :(

Pienennysleikkaus, täältä tullaan! =)

[QUOTE="sisi";22463302]en oikein usko... esim. minä oon 168 cm ja 52 kg, rinnat on 70C... useampi kaveri myös suunnilleen samoissa mitoissa.[/QUOTE]

no mä kyllä uskon. mulla A ja KAIKILLA hoikilla kavereillani on myös. ihan poikkeuksetta. joskuharvoin B. Se on myös et mikä on hoikka kenenkin mielestä ja mikä ihan perus..mun mielestä sä oot esim. ihan perus (en siis missään nimessä tarkoita lihavaa tms vaan sellasta normaalivartaloista.)

Tää on totta, monet käyttää ihan vääränkokoisia liivejä, siis liian iso ympärys ja liian pieni kuppi. Ei mikään ihmekään, koska tosiaan normikauppojen tarjonta on mitä on. Tosin toivottavasti se alkaa pikkuhiljaa muuttua kun useammat naiset heräävät hankkimaan oikeankokoisia liivejä.

Itse käytin vuosia 75A, oikea koko 65C... Luulin että mulla on vaan niin pienet tissit, ettei sen takia löydy yhtään istuvia liivejä.

no joka päivä oppii uutta :) mulla on kyllä niin pienet tissit et on varmasti A :)

itse olisin onnellinen edes c-kupista! lapsen synnyttyä entiset, terhakat beeni olivat hetken D-kupin "maitosilikonit", sitten kutistuivat ja nytpä minulla on riipputissit hädin tuskin a-kuppia :mad:

itsellekkin kuittailtu"ei sulla jää edes tissi vakoa" "vertaa ny noita sun mun tisseihin" itsellä B70 serkulla kai c jotain.. mut tissit "valuu kainalohin" ei tule vakoa... :D ihme oman itsetunnon pönkittelyä!

Yhteistyössä