V
vierailija
Vieras
Uhmaa on varmaan osa mutta on tullut muutakin. Kaikki siirtymät on hankalia. Ei halua tulla syömään, ei suostu potalle,puettavaksi jne. Sen lisäksi pelkää saman ikäisiä lapsia. Kun joku lapsi tulee lähelle niin alkaa läpsimään. Kylässä sanoo että haluaa kotiin ja pelottaa. Huoh. Päiväkodissa on 15-päiväisenä ja siellä menee kuulemma oikein hyvin. Nyt tullut sitäkin ettei missään nimessä halua lähteä hoitoon. Päiväkodissa roikkuu sylissä jne.
Mitä tässä pitäis tehdä ja ajatella!?
Mitä tässä pitäis tehdä ja ajatella!?