[QUOTE="Mä kans";25252390]Mulle tuli muutama viikko sitten yks kaks ihan älyttömän kipeä kurkku, ja sitä kesti muutaman päivän, kunnes oli pakko mennä lääkäriin. Terveyskeskuksessa oli aika kiire, eikä viljelyä otettu, mutta lääkäri antoi "varmuuden vuoksi" antibiootit, jotka otin, koska syön niitä niin harvoin, ettei varmaan ollut haittaa (viimeksi varmaan yli 10 vuotta sitten). Kipu alkoi hellittää, mutta sitten tuli vielä pariin otteeseen uusi kurkkukipu, jota hoidin sitten Bafucinilla ja juomalla paljon kuumaa juomaa. Mutta siis kokonaisuudessaan olin kipeä enemmän tai vähemmän 4 viikkoa, yskää oli lisäksi, mutta varsinaista nuhaa ei. Muutama päivä sitten mun miehelle tuli sama juttu.
Kuulemma nyt on liikkeellä todella sitkeitä pöpöjä, mut jos tuo jatkuu sulla ja on tosi kurja olo, niin kannattaa tietty käydä lääkärillä, varsinkin, jos tulee kuumetta. Mut se Bafucin kyllä helpottaa kipua.[/QUOTE]
Mulle tuli kans ihan yhen illan aikana,alko keskiviikkona ja sit pe oli jo pahempi ja nyt ihan tuskanen.Oon vetäny buranaa ja strepsilsjä ja bafusinejä mut mikään ei auta

mulla oo koskaan ollu tällästä kurkkukipua,nuhan nyt vielä kestää mut tää kurkku...ja kun ei oo ees saanu nukuttua kunnolla kahteen yöhön.
Kai se on lääkäriin mentävä mut olis helpompi mennä työpaikan lääkärille kun siellä nyt on ne viljelyt ym otettu kun se et menen asuinpaikan lääkärille joka ei sit tiedä asiasta yhtään mitään mut lähenkö mä nyt sit aamulla 6 aikaan 50km päähän vaan sen takia et pääsen työterveyslääkärille....ja kun ei mulla ole ollu kuumetta sitten keskiviikon ja töissä olin ihan normisti koko viikon.