Mikä ihme voi sekottaa kiertoja näin???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Uusi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"Uusi"

Vieras
:(

Syksyllä kuukautiset kesti 4 viikkoa ja sain lääkäriltä Orgametril kuurin. Söin tuota 3 kierron ajan. Nyt on toinen kierto menossa ilman lääkettä ja viime kierrossa kuukautiset meni jota kuinkin niin että ensin vuosin viikon verran ihan pikkusen vessassa käynnin yhteydessä rusehtavaa vuotoa, sitten muutama päivä vähän enemmän veristä vuotoa ja sit taas viikon rusehtavaa niukasti.

Nyt olen vuotanut kolme viikkoa niukasti violettia, liki mustaa, vuotoa. Mutta yhteenkään pikkuhousun suojaan asti sitä ei valu vaan vuotoa tulee vain kun käyn vessassa. Mutta ei ole kyse mistään pikku viirusta pyyhittäessä vaan sitten sitä on tullut ihan lusikallinen.

Lääkäriin varaan aikaa taas ensiviikolla jos vain saisin ensin rahaa kasaan sen verran että pääsisin yksityiselle kun en tk.lääkärille halua.

Raskaus on toiveissa ja ahdistaa kun kierto ei ole kunnossa. :(

Kilpirauhasen vajaatoiminta minulla on mutta arvot mitattiin silloin syksyllä ja olivat kunnossa.

Mullakin ollut jo 6kk epätasainen ja vaihteleva kierto. Välillä pitkiä vuotoja muutaman viikon välein, viimeksi 38 päivän kierto, luulin olevani raskaana. Nyt aion hakea pillerit, en jaksa tätä epätarkkaa kiertoilua enää. Kysäisen samalla liekö normaalia. Mun vuoto yleensä ihan normaalin väristä tia vaaleanruskeaa.

[QUOTE="minä";25660681]Mullakin ollut jo 6kk epätasainen ja vaihteleva kierto. Välillä pitkiä vuotoja muutaman viikon välein, viimeksi 38 päivän kierto, luulin olevani raskaana. Nyt aion hakea pillerit, en jaksa tätä epätarkkaa kiertoilua enää. Kysäisen samalla liekö normaalia. Mun vuoto yleensä ihan normaalin väristä tia vaaleanruskeaa.[/QUOTE]

Minulla vuoto TODELLA niukkaa. Nytkään en ole tarvinut siteitä ollenkaan ( vaikka varuiksi olen pikkuhousunsuojaa käyttänytkin ). Välillä tuntuu että nyt se on sitten viimein loppunut kokonaan mutta sitten seuraavalla vessakäynnillä sitä voi vähän taas tullakin. Ja on siis sellaista tosi tummaa. Ei verisen väristä tai rusehtavaa :/

Täällä kun ei tosiaan tk.hon saa kuin noita soittoaikoja. Tää alko syksyllä ja kertaakaan lääkäri ei minua ole vielä tutkinut vaan taas sain soittoajan. Kai sitte johonkin labratesteihin pääsen.

Yhteistyössä