B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Ei käytetä ko sanaa, oletan tarkoittavan voileipää. Toinen epäkäytetty on mässy, joka kuulema tarkoittaa karkkia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei tarkoita voileipää siellä missä mä olen nähnyt sanaa käytettävän. Eli olen fb:ssä lukenut jonkun kommentin tyyliin: Mies tulee kohta kotiin ja tuo mukanaan jotain voikkua ruokaa. Tai tehtiin miehen kanssa voikkua iltapalaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Mässy= nimenomaan se vanhanajan oikea merkkari :heart: -Haikeudella muistelen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei tarkoita voileipää siellä missä mä olen nähnyt sanaa käytettävän. Eli olen fb:ssä lukenut jonkun kommentin tyyliin: Mies tulee kohta kotiin ja tuo mukanaan jotain voikkua ruokaa. Tai tehtiin miehen kanssa voikkua iltapalaa.
Olisko se sitten jotain herkkua tarkoittavaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin mä luulen. Jotenkin vaan ihmettelin kun on mulle ihan vieras sana. Voileipää saatan itsekin joskus sanoa voikkoleiväksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Minäkin luulen sen tarkoittavan voileipää. En itse osaa käyttää ko. sanaa. Mutta tiedättekös, mikä on känkky (Oululaisten luulisi ainakin tietävän)?
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Minäkin luulen sen tarkoittavan voileipää. En itse osaa käyttää ko. sanaa. Mutta tiedättekös, mikä on känkky (Oululaisten luulisi ainakin tietävän)?
Onko se käristemakkara?