Mikä ihmisiä vaivaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Läskiperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Läskiperse

Vieras
kun pitää esim. kaupassa arvostella toisen ulkonäköä niin, että arvostelun kohde sen kuulee. Mulle käy näin tosi usein, että kommentoidaan vaikka painoa. Ykskin päivä kassajonossa mun takana oli vanhempi pariskunta.Nainen supatti miehelleen mun kärryä osoitellen "kato miten paljo tavaraa vaik on vaan yks ihminen!".Hei haloo..Teki mieli sanoa,et mul on kyl perhettäkin kotona, en mä näitä yksin syö..Kärryssäni oli myös vaippoja,vessapaprua yms. et ei se ruokaa täynnä ollu.Niin,en mä tajua,saako ne jotain tyydytystä siitä että nälvii toisia.

mä oon väkisin opettanut itseni siihen, etten välitä muiden puheista.
Itseäni ei vois vähempää kiinostaa muiden ruotiminen.
Antaa muiden puhua, on varmaan niin köyhä elämä, että on aikaa puida muiden elämää.Mulla on ainakin tässä omassa elämässä välillä ihan liikaakin :kieh:

Missä junttilan perällä sä oikein asut, jos siellä ei ole aivollisia ihmisiä edes kaupassa. Kai sen nyt jokainen tajuaa, ettei koko perheen voimalla ihan joka kerta kauppaan lähdetä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missä junttilan perällä sä oikein asut, jos siellä ei ole aivollisia ihmisiä edes kaupassa. Kai sen nyt jokainen tajuaa, ettei koko perheen voimalla ihan joka kerta kauppaan lähdetä?

Uudellamaalla asustelen.

huhheijaa. On noita kaikkia törppöjä kanssa liikkeellä :kieh:
Parempi on vaan koittaa olla välittämättä tai laukaista jotain meheväätakasin.
Yhdeltäkin likalta meni luu kurkkuun kun arvosteli mun makkaroitani (joita on muuten hyvin vähän) jokin aika sitten. Tää likka oli siis mua varmaan pari vuotta vanhempi ja hyvällä tuurilla pari kiloa ohuempi.
Kysyin että monta lasta neidillä on?
Ei yhtään, kuuluu vastaus. Mitäpä minä siihen muuta kun että katsotaan miltä sinä näytät 4 kk synnytyksen jälkeen, voin antaa vaikka numeron niin voi soittaa kun aika on. Mietitään sitten kumpi onkaan paremmassa kunnossa.. Oli tyttö hieman nolona :D

Alkuperäinen kirjoittaja jupida:
Yhdeltäkin likalta meni luu kurkkuun kun arvosteli mun makkaroitani (joita on muuten hyvin vähän) jokin aika sitten. Tää likka oli siis mua varmaan pari vuotta vanhempi ja hyvällä tuurilla pari kiloa ohuempi.
Ei yhtään, kuuluu vastaus. Mitäpä minä siihen muuta kun että katsotaan miltä sinä näytät 4 kk synnytyksen jälkeen, voin antaa vaikka numeron niin voi soittaa kun aika on. Mietitään sitten kumpi onkaan paremmassa kunnossa.. Oli tyttö hieman nolona :D

Juu, ja sitten oo tää et raskaana olevan mahaa saa ihmetellä ja pällistellä. Ukon yks idiootti kaveri aina heitti mulle et, mitä läski, kun tultiin vastaan. Kerran sit vastasin vaan et, no mitä toinen..Mitäs sulla siel vattassa on, mulla on lapsi..Ei oo nyt letkautellu kun tätä toista vartoon.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja jupida:

Juu, ja sitten oo tää et raskaana olevan mahaa saa ihmetellä ja pällistellä. Ukon yks idiootti kaveri aina heitti mulle et, mitä läski, kun tultiin vastaan. Kerran sit vastasin vaan et, no mitä toinen..Mitäs sulla siel vattassa on, mulla on lapsi..Ei oo nyt letkautellu kun tätä toista vartoon.. ;)

:laugh: :laugh:

Yhteistyössä