Mikä istuin (lapsi 2v3kk ja 15kg)?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja istuin hakusessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

istuin hakusessa

Vieras
Pitäisi ostaa toiseen autoon istuin lapselle, minkälaisia istuimia teillä on tuon ikäisellä/kokoisella?

Tilattiin Cypex Pallas 2-fix mutta se täytyy palauttaa koska lapsi ei siihen kunnolla mahdu palkin kanssa :/
 
Juu huomattiin kyllä, mutta palkki puristaa lasta jaloista. Eli palkin ja istuimen väli on liian pieni. Ja nyt siis päällä vaan sisävaatteet ja just ja just mahtuu, joten ei kyllä toivoakaan että puolen vuoden päästä mahtuisi toppavaatteet päällä :/
 
CYBEX Solution Q-fix tai Solution X2-fix. Ne ovat sama istuin kuin Pallas 2-fx, mutta ilman jalustaa ja palkkia. Cybex on kuitenkin ollut kaikilla malleilaan tesiten paras viimeiset vuodet. Miksi muuten ostaa vielä 15 kg painavalle palkki-istuin? Toisaalta meillä on molemmat Cybexin mallit ja meidän 20 kg painava mahtuisi vielä Pallas 2-fixiin palkin kanssakin. Luulenpa, että teistä TUNTUU vain, että lapsi ei mahdu istuimeen.
 
Juu huomattiin kyllä, mutta palkki puristaa lasta jaloista. Eli palkin ja istuimen väli on liian pieni. Ja nyt siis päällä vaan sisävaatteet ja just ja just mahtuu, joten ei kyllä toivoakaan että puolen vuoden päästä mahtuisi toppavaatteet päällä :/

Hei huomasin tuon myöhemmän viestin. PAllas 2-fixissä on istuinkankaan alla irrotettava korokelevy, joka on käyttöohjeen mukaan tarkoitus poistaa n. 18 kk iässä.
Kun ottaa tuon levyn pois, niin kyllä tuon kokoisen pitäisi mahtua. Ps. kannattaa lukea myös käyttöohje.
 

Yhteistyössä