O "Olen tatuoitu jätkä!" Vieras 15.01.2011 #4 [QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";22908877]Ootko filtteriin joutunu?[/QUOTE] Olen tatuoitu jätkä!
A "Alissa" Vieras 15.01.2011 #5 Olet Timpaakin joskus huhuillut samalla tavalla kuin nyt päätöntä. Eks sit saanutkaa Timpalta patukkaa? Yritäkkö nyt vongata Päättömältä patukkaa? Kyllä ne homot ovat sitten röyhkeitä!
Olet Timpaakin joskus huhuillut samalla tavalla kuin nyt päätöntä. Eks sit saanutkaa Timpalta patukkaa? Yritäkkö nyt vongata Päättömältä patukkaa? Kyllä ne homot ovat sitten röyhkeitä!
O "Olen tatuoitu jätkä!" Vieras 15.01.2011 #6 [QUOTE="Alissa";22908993]Olet Timpaakin joskus huhuillut samalla tavalla kuin nyt päätöntä. Eks sit saanutkaa Timpalta patukkaa? Yritäkkö nyt vongata Päättömältä patukkaa? Kyllä ne homot ovat sitten röyhkeitä![/QUOTE] Olen tatuoitu jätkä!
[QUOTE="Alissa";22908993]Olet Timpaakin joskus huhuillut samalla tavalla kuin nyt päätöntä. Eks sit saanutkaa Timpalta patukkaa? Yritäkkö nyt vongata Päättömältä patukkaa? Kyllä ne homot ovat sitten röyhkeitä![/QUOTE] Olen tatuoitu jätkä!