Mikä kaljussa viehättää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mies"

Vieras
En ole itse kalju, mutta olen huomannut, että yllättävän moni nainen sanoo, että täysin kalju mies on seksikäs.

Nyt tuli mieleen, että voisiko syynä olla se, että täysi kalju pää esim. harteikkaalla miehellä muistuttaa peniksen päätä, eli naiset alitajuisesti yhdistävätä kaljun pään ja peniksen pään.

Eli tukka päässä oleva mies on tylsemmän näköinen, kun taas itsevarma kaljupää muistuttaa itsevarmasta peniksestä, falloksesta.

Eli kaljun viehätys perustuu siihen, että se irstaasti muistuttaa jotenkin erektiossa olevaa peniksen päätä.

Ei ole olemassa mitää "harvahiusgeeniä" eli siis se ei tarkoita että mies eläisi lyhyempään jne.

Kaljuus on periytyvää, mutta sillä ei ole mitään tekemistä siihen, että kuinka terve mies on ja kuinka pitkään hän elää.

Koittakaa nyt jo idiootit ymmärtää edes nämä perusasiat.

Ei ole olemassa mitää "harvahiusgeeniä" eli siis se ei tarkoita että mies eläisi lyhyempään jne.

Kaljuus on periytyvää, mutta sillä ei ole mitään tekemistä siihen, että kuinka terve mies on ja kuinka pitkään hän elää.

Harvahiuksisuus itsessään on epäseksikästä ja epäviehättävää, vaikka se ei millään tavoin miehen elinikää lyhentäisikään.

Mun mies vaan sattuu olemaan aivan tautisen seksikäs ilman hiuksia. Ja pään muoto on täydellinen. Periytti sen onneksi meidän pojalle, joka hänkin tykkää pitää kaljua ja näyttää upealta niin. :)

Ja btw. Mub miehellä kyllä hiuksia riittäisi, ihan vaikka kunnon rehulettiin asti.

Ja mitä tulee ap:n penisteoriaan niin tuskin siitä on kiinni mun viehätyksessäni. Miehelläni kun on naamakarvoja sitten hiustenkin edestä. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Jos viittaat sähköpaimenkoiran viestiin, niin luepa uudestaan. Ei kukaan missään ole väittänyt, että "harvahiusgeeni" tarkoittaisi mitään muuta kuin harvoja hiuksia? JOKO - TAI: katsopa kieliopista, mitä tarkoittaa. (Autan: tarkoittaa jompaakumpaa, ei molempia.)

jep, kaljuus periytyy, mutta ei sitten muuta.

Kaljuus ei liity mitenkään esim. periytyviin sydäntauteihin, jotka eivät katso onko ihmisellä tuuheat vai ei tuuheat hiukset jne.

[QUOTE="vieras";25103988]Höpsis. Mä tykkään yleensä vaan kaljuista miehistä, tai sitten sellaisista joilla on kunnon heviletti. Se on asenteesta kiinni.[/QUOTE]
Juurikin näin.

Yhteistyössä