Mikä kiihottaa naista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mombasa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minut kiihottumaan. Kulli itsessään ei niin. Olis aika omituista jos raflassa pyytäisi kaveria kaivamaan kalua housuista näytille.
Ei tarvi olla mikään atletti mutta peppu pitää olla jees. Itseasiassa minulle silmät ja kädet ovat kiihotuksen kohottajat. Silmät jotka antaa ymmärtää että olet haluttava.
Se että kiihoitun käsistä tuli joitakin vuosia sitten kuin istuin palaverissa ja katselin yhden miehen käsiä ja ajatukseni alkoivat lentää. Mitä kaikkea kivaa nuo kädet voisivat minulle tehdä. Sievet kädet, pitkät sormet... Voin kertoa että hiukan nolotti kuin vieruskaveri pökkäs kylkeen ja sanoi että lopeta tuijotus ja kuolaaminen. Kaveri jonka käsiä olin tuijottanut näytti ymmärtävän mistä oli kysymys koska kuin katsoin hänen silmiin näin sen ihanan katseen.

Onko miehen vartalossa mitään muuta naista kiihottavaa kuin kulli? Mitä vartalonosaa naiset tykkää katella, millanen kroppa saa hormoonit hyrräämään?

Vaikka emme sitä myönnäkään niin tuoksut ohjailevat meitä pitkälti parin valinnassa. Minusta miehen tulee olla ryhdikäs, siisti ja ulkoisesti sen näköinen, että hän huolehtii hyvinvoinnistaan (hampaat, hiukset, kädet ja kynnet, vaateet koko habitus). Miehen peppu ja reidet pitää olla paikallaan.

Viimeksi muokattu: