Mikä kirja käytössä talouhallinnon ammattitutkinto-opinnoissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristiinaz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kristiinaz

Vieras
Olen metsästänyt kissojen ja koirien kanssa kirjan joka on taloushallinnon ammattitutkinto-opinnoissa käytössä siis kaikki kirjojen nimet on suureksi avuksi jos jollakin vaan on tietoa jostain kirjan nimestä joka on opinnoissa ollut käytössä. Olen soittanut kirjastoon, kirjakauppoihin, koululle ja oppisopimustoimistoon. Missään ei tiedetä kirjan nimeä, mutta joku kirja on ollut käytössä. Jos joku auttaisi minua niin olisin todella kiitolllinen :)

Ja toinen kysymys vielä: Kuinka monta koululla tapahtuvaa opintopäivää oppisopimuksella opiskelevilla jotka suorittaa taloushallinnon ammattitutkintoa on viikossa tai kuukaudessa? Tuttuni väitti, että yksi kuukaudessa, mutta en oikein usko että niin vähän. Ei ollut varma. Voiko olla mahdollista?

Jos jompaan kumpaan vastaat niin olen kiitollinen :)

Ei ollut kirjaa käytössä. Opiskelin siis samoja kursseja jossa oli liiketalouden perustutkintoa taloushallintopuolta opiskelevia, oppisopimuksella ja näyttötutkintona suorittavia ja heillä ei ollut mitään kirjaa käytössä.

Koulussa jossa opiskelin (toista tutkintoa) niin myynnin ammattitutkintoa opiskelevilla oli 14 lähipäivää vuodessa. Ja siis vuoden kesti se koulutus.

Niin ja en tosiaan itse suosittele näyttötutkintoa+oppisopimusopiskelua aikuiselle täysjärkiselle ihmiselle ikinä. Kannattaa opiskella ennemmin oikeasti, ei mene aika hukkaan.

Miksi sun mielestä ei kannata oppisopimukselle suorittaa tutkintoa? Itsellä ois työpaikka tiedossa sen jälkeen jos kaikki menee hyvin. Ja saan normipalkankin.

Yhteistyössä