M
maikki
Vieras
Minua on jo pitkään vaivannut eräs kirja, jonka nimeä en saa mieleeni. Kun olin synnytyslaitoksella (11 kk sitten), huonetoverini luki jotain äitiyteen/vanhemmuuteen/lapsen saamiseen liittyvää kirjaa (ainakin niin luulen) ja olin muistelevinani että kirjan nimi olisi ollut Pallo hukassa. Kun sitten myöhemmin etsin ko. kirjaa kirjastoista ja kaupoista, en löytänyt mitään sen kaltaistakaan. Ilmeisesti siis muistan kirjan nimen väärin, kirjailijasta minulla ei ole hajuakaan tai ylipäätään siitä, että onko kirja faktateos vai jokin kaunokirjallinen opus.
Haluaisin kuitenkin saada kyseisen kirjan käsiini, se vaikutti silloin niin mielenkiintoiselta eikä ajatus kirjan lukemisesta ole jättänyt rauhaan. Tietäisikö kukaan mitä kirjaa mahdan tarkoittaa? Kirjan kansi oli muistaakseni punainen.
Haluaisin kuitenkin saada kyseisen kirjan käsiini, se vaikutti silloin niin mielenkiintoiselta eikä ajatus kirjan lukemisesta ole jättänyt rauhaan. Tietäisikö kukaan mitä kirjaa mahdan tarkoittaa? Kirjan kansi oli muistaakseni punainen.