Mikä kirppari Turussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko turkulaisia palstalla?

Mihin kirpparille Turussa kannattaa viedä tavaraa, jotta menee myös kaupaksi? Eli missä ihmiset käy? Manhattanin Kirppis-Center vai Länsikeskuksen vai joku muu?

Ollaan käyty tavaroita tässä läpi ja aika paljosta pitäisi päästä eroon. Ja hinnoittelu tapahtuu siten, että siitä tavarasta tosiaan päästään eroon. Tavaraa on ihan laidasta laitaan, akvaariosta alkaen, imurin ja kodintarvikkeiden kautta lastenvaatteisiin.

Mä ainakin käyn mieluiten Manhattanilla. Mutta en oikein tiedä...mä olen yleisesti kyllästyny kirppareihin; liian täyteen ahdetut pöydät ja hinnat sitäluokkaa, että alesta saa halvemalla :/ Eli laita tavarat tarpeeksi väljästi, niin että ne tosiaan näkee ilman että koko hyllyllnen leviä lattialle ja laita ne edulliset hinnat näkyviin niin, että ihan ohi kävellessä huomaa, että tavara on edullista. Mä en ainakaan jaksa enää pysähtyä kun todella harvojen pöytien eteen.

Manhattan on takuuvarma paikka. Pääskyvuoren Linkkikirppiksellä käy myös kauppa hyvin, samoin kuulemma Piispanristin kirppiksellä joka nykyään sijaitsee Itäharjulla. Länsikeskuksen Kirppis-Centerissäkin tuntuu aina asiakkaita olevan.

Alhaiset hinnat ja ei täyteen ahdettu myyntipaikka (jos tavaraa on liikaa, paikka on epäsiisti ja sekaisin, eikä porukka jaksa alkaa tonkimaan sieltä tavarapaljoudesta jotain jota ehkä tarvitsee), niin taatusti pääsee tavarasta eroon. Minä ainakin olen aina päässyt :)

Mulla oli just Länsikeskuksen kirppiksellä 2 viikkoa paikka, myin itselle tarpeetonta kamaa ja omia vaatteitani + vähän lasten kamoja HALVALLA
Sain sieltä tiliä kulujen jälkeen 264,20 e, joten mä olin tyytyväinen

Kiitos vastauksista. Ajateltiin ottaa se paikka vähän pidemmäksi aikaa, niin ei tarvii kaikkea kerralla sinne änkeä.

Luultavasti sitten Manhattanille. Täytyy käydä huomenna katsomassa, josko olisi vapaita paikkoja.

Eli huomisesta alkaen mulla on Länsikeskuksen kirpparilla paikka :). Hiljaiselta se vaikutti Manhattaniin verrattuna mutta en jaksanut jäädä jonottamaan paikkaa sinne. Ehkä siellä on viikonloppuna enemmän kävijöitä (toivottavasti :) ).

Yhteistyössä