mikä kissalla voi olla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kissa

Vieras
jos se juo paljon? tää meijän uus puolvuotias juo ihan hirvenä verrattuna minun edesmenneisiin kissoihin, noin 1dl päivässä..

paljon teijän muitten katit juo.?onko tuo määrä normaali...? aina yllätän juomasta... on aika huono syömäinen.. raksuja kyllä syö mieluuminkun purkkia... tai kalaa.. sisä elimet maistuisi mutta ei niitäkään jokapäivä saisi antaa..

voihan niitä antaa kissalle raakana... maksaa?? olen kyllä antanut...

Sinulla on MUKA ollut kissoja ennenkin etkä tiedä saako kissalla antaa raakaa maksaa. Ja juomispuolikin on vähän hukassa tietojen kanssa.. oliskohan kannattanut ENSIN ottaa selvää kissoista ennen kuin sellaisen hankkii.

Tuo mitenkään paljon ole. Varsinkin jos syö kuivaruokaa. Meillä on kans vähä nirso noiden märkien ruokien kans, mut seiti on jostain syystä älyttömän hyvää (loheen ei koske) ja katkaravut myös kelpaa. Ja poro tai hirvi...

Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Sinulla on MUKA ollut kissoja ennenkin etkä tiedä saako kissalla antaa raakaa maksaa. Ja juomispuolikin on vähän hukassa tietojen kanssa.. oliskohan kannattanut ENSIN ottaa selvää kissoista ennen kuin sellaisen hankkii.

en ole ennen kissoille antanut sisäelimiä...nyt annan koska tämä niitä vaatii... varmistin vain tuon että ei muistini vaan petä... koska raakaa olen antanut ja tietääkseni saa antaa.. ainakin maksaa.. että näin...

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kai:
Tuo mitenkään paljon ole. Varsinkin jos syö kuivaruokaa. Meillä on kans vähä nirso noiden märkien ruokien kans, mut seiti on jostain syystä älyttömän hyvää (loheen ei koske) ja katkaravut myös kelpaa. Ja poro tai hirvi...

meilläkin edellinen tykkäs seitistä... JOKA MUUTEN ELI 14V että näin.. se kyllä pyydysti paljo hiiriäkin tosin ei syönyt niitä tappoi vain..:)

siksi olen huolissani tästä juomisesta koska katsoin netistä niin puoli desiä, on suunnilleen kissan juomisen tarve.. niin huolestuin.. edelliset on vain vähän lipaisseet vettä.. tää on niin outo kun juokupin lähes tyhjäksi.. pelottaa että onko joku vikana...

tyhmiä kysymyksiäkin erehyi tekemään vaikka tiedän vastauksen... mutta jos olisi ollut joku eriävä mielipide...:)

Yhteistyössä