Mikä kivoin nimi tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nimiongelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nimiongelma

Vieras
Mikä näistä olis sun mielestä kivoin nimi tytölle? Nella Alisa, Vilja Elina vai Iisa Emilia? Saa ehdottaa myös muita kivoja nimiä. Mikä esim on sun mielestä se kaunein tytön nimi?

Ihan turha miettiä sitä toista nimeä. Ei se kuitenkaan ole esillä/näkyvillä kuin joissain virallisissa papereissa, jos sellaisen ylipäätään päätyy lapselle antamaan.

Onko sillä mitään väliä mikä toisten mielestä on hyvä nimi? Joku ei voi sietää jotain nimeä, jota toinen rakastaa yli kaiken. Laitat lapselle sellaisen nimen, josta itse pidät. Näin minä ainakin olen tehnyt.

Mikä näistä olis sun mielestä kivoin nimi tytölle? Nella Alisa, Vilja Elina vai Iisa Emilia? Saa ehdottaa myös muita kivoja nimiä. Mikä esim on sun mielestä se kaunein tytön nimi?

Jos näistä pitäis valita niin Nella Alisa.
Viljasta tulee mieleen se murhattu raasu :( ja Iisa on täällä asuinalue.

Mutta ihan itse se on lapselleen nimi valittava, ei siinä parane muitten mielipiteitä miettiä.

Itse tykkään luontonimistä. Hilla on kaunis tytölle,
meillä tyttö on Pinja (ei näyttänyt syntyessään Hillalta niin siksi nimi jäi käyttämättä).

Hetken mietittyäni huomasin, etten pidä yhdestäkään mainitsemistasi nimistä. Vilja on ihan kiva, mutta siitä tosiaan tulee mieleen Vilja-Eerika.

Hillakin on ihan ok.

Loput onkin sitten minun mielestä kamalia. Tunnen yhden tositosijuntti Elinan, joten se olisi minulle ehdoton no no. Pinjasta tulee mieleen pinjata. Mutta näinhän nämä menee. Valitkaa se mikä teidän mielestä on kiva nimi. Muilla ei väliä. Kunhan ei ole mikään yleinen inhokki haukkumanimi Jessica tms. niin muulla ei mielestäni ole väliä.

Vilja, Milja, Silja -- kaikki missä on -lja, tuovat minulle mieleen sanan niljakas, eli yök.

Kaikki ehdotuksesesi olivat muotinimiä noin 5-10 vuotta sitten, joten siinä vaiheessa kun lapsesi menee kouluun ovat ne kaikki todella kuluneita tusinanimiä.

Onnea nimen keksimiseen!

Yhteistyössä