V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se valkoinen jossa on sininen raita, hitsi kun en muista merkkiä. SULTAN!!. Magic ei mahtunut minun miehelleni teini-ikäisenäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se valkoinen jossa on sininen raita, hitsi kun en muista merkkiä. SULTAN!!. Magic ei mahtunut minun miehelleni teini-ikäisenäkään.
sultan merkkikin on pienehkö.
onkohan sultan ja sultan playn välillä eroa?
Alkuperäinen kirjoittaja jaah:ja sit tosi miehet saa sopivia esim hyvin varustellusta tuotantoeläintukusta, siellä myydään isoissa satseissa mm sonneille kortsuja siemennyskäyttöön. Siinä on 50cm ja venyy samanverran lisää
Alkuperäinen kirjoittaja jaah:ja sit tosi miehet saa sopivia esim hyvin varustellusta tuotantoeläintukusta, siellä myydään isoissa satseissa mm sonneille kortsuja siemennyskäyttöön. Siinä on 50cm ja venyy samanverran lisää
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja jaah:ja sit tosi miehet saa sopivia esim hyvin varustellusta tuotantoeläintukusta, siellä myydään isoissa satseissa mm sonneille kortsuja siemennyskäyttöön. Siinä on 50cm ja venyy samanverran lisää
![]()
Joo, muuten tuolta sairaaloistakin jakaavat "norsujen kortsuja", jos vaan älyää pyytää! :saint: Ja ihan tosi juttu!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja jaah:ja sit tosi miehet saa sopivia esim hyvin varustellusta tuotantoeläintukusta, siellä myydään isoissa satseissa mm sonneille kortsuja siemennyskäyttöön. Siinä on 50cm ja venyy samanverran lisää
![]()
Joo, muuten tuolta sairaaloistakin jakaavat "norsujen kortsuja", jos vaan älyää pyytää! :saint: Ja ihan tosi juttu!
mitä? olen itsekin sairaalassa töissä. eipä taida meidän osastolla kortsuja jaella =D