Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Juu, varjoliljahan se, Lilium martagon. On olemassa myös valkokukkaisena -haju (ei voi puhua tuoksusta) on tosiaan sellainen että ei missään nimessä kannata sisätiloihin maljakkoon kukkavartta napsaista.. B)
Se sitten leviää aika kiitettävästi niin että muutaman vuoden kuluttua niitä on jo aika reilusti...Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:ok, nyt selvisi tämäkin.
sen verran erikoinen oli pienenä jo että en raaskinnut ruohonleikkurilla päältä ajaa.
nyt oli noita kukkiakin auennut niin napsin kuvia..![]()
En tykkää siitä sielläkään, kaunis kukka siinä kyllä on... (minä paraskin valittamaan tuoksusta kun ikkunalaudallani kasvaa raatokukkia.. eivät kyllä ole onneksi vielä kukkineet ja voi olla etten annakaan kukkia -se voi varjoliljan haju olla ihan parfyymiä raatokukan aromiin verrattuna...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Juu, varjoliljahan se, Lilium martagon. On olemassa myös valkokukkaisena -haju (ei voi puhua tuoksusta) on tosiaan sellainen että ei missään nimessä kannata sisätiloihin maljakkoon kukkavartta napsaista.. B)
Ulkona sen tuoksu on kyllä ihan kiva.
Se muuten on aika yllättävän kamala haju sillä raatokukalla.Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:En tykkää siitä sielläkään, kaunis kukka siinä kyllä on... (minä paraskin valittamaan tuoksusta kun ikkunalaudallani kasvaa raatokukkia.. eivät kyllä ole onneksi vielä kukkineet ja voi olla etten annakaan kukkia -se voi varjoliljan haju olla ihan parfyymiä raatokukan aromiin verrattuna...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Juu, varjoliljahan se, Lilium martagon. On olemassa myös valkokukkaisena -haju (ei voi puhua tuoksusta) on tosiaan sellainen että ei missään nimessä kannata sisätiloihin maljakkoon kukkavartta napsaista.. B)
:ashamed: )
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Se sitten leviää aika kiitettävästi niin että muutaman vuoden kuluttua niitä on jo aika reilusti...Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:ok, nyt selvisi tämäkin.
sen verran erikoinen oli pienenä jo että en raaskinnut ruohonleikkurilla päältä ajaa.
![]()
Krhm.. mulla on neljä eri lajiaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Se muuten on aika yllättävän kamala haju sillä raatokukalla.Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:En tykkää siitä sielläkään, kaunis kukka siinä kyllä on... (minä paraskin valittamaan tuoksusta kun ikkunalaudallani kasvaa raatokukkia.. eivät kyllä ole onneksi vielä kukkineet ja voi olla etten annakaan kukkia -se voi varjoliljan haju olla ihan parfyymiä raatokukan aromiin verrattuna...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Juu, varjoliljahan se, Lilium martagon. On olemassa myös valkokukkaisena -haju (ei voi puhua tuoksusta) on tosiaan sellainen että ei missään nimessä kannata sisätiloihin maljakkoon kukkavartta napsaista.. B)
:ashamed: )sen voikin siirtää sit ulkotiloihin kun ne kukat aukee.
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Krhm.. mulla on neljä eri lajiaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Se muuten on aika yllättävän kamala haju sillä raatokukalla.Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:En tykkää siitä sielläkään, kaunis kukka siinä kyllä on... (minä paraskin valittamaan tuoksusta kun ikkunalaudallani kasvaa raatokukkia.. eivät kyllä ole onneksi vielä kukkineet ja voi olla etten annakaan kukkia -se voi varjoliljan haju olla ihan parfyymiä raatokukan aromiin verrattuna...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Juu, varjoliljahan se, Lilium martagon. On olemassa myös valkokukkaisena -haju (ei voi puhua tuoksusta) on tosiaan sellainen että ei missään nimessä kannata sisätiloihin maljakkoon kukkavartta napsaista.. B)
Jättiraatokukalla pitäisi olla kukan halkaisija jopa 30-35cm.. että sitä voi joutua kottikärryllä siirtelemään kun aika iso rotjake näkyy siitä kasvavan muutenkin...
![]()
Sitä on voinut joskus siinä tontilla kasvaa ja siemen jäänyt maahan ja kasvanut kukkimiskokoon pikkuhiljaa... Tai olet vaan aina aiemmin sen ruohonleikkurilla vetänyt tasaiseksi niin ei ole ehtinyt kukkia. Sipulikukkahan se on että onko teille joskus ostettu kukkasipuleita jotka on vaan tökitty maahan ja unohdettu koko juttu?Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Se sitten leviää aika kiitettävästi niin että muutaman vuoden kuluttua niitä on jo aika reilusti...Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:ok, nyt selvisi tämäkin.
![]()
mistäköhän tuo yksi tuohon on ilmestynyt...![]()
Näinkin voi käydä..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Krhm.. mulla on neljä eri lajiaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Se muuten on aika yllättävän kamala haju sillä raatokukalla.Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:En tykkää siitä sielläkään, kaunis kukka siinä kyllä on... (minä paraskin valittamaan tuoksusta kun ikkunalaudallani kasvaa raatokukkia.. eivät kyllä ole onneksi vielä kukkineet ja voi olla etten annakaan kukkia -se voi varjoliljan haju olla ihan parfyymiä raatokukan aromiin verrattuna...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Juu, varjoliljahan se, Lilium martagon. On olemassa myös valkokukkaisena -haju (ei voi puhua tuoksusta) on tosiaan sellainen että ei missään nimessä kannata sisätiloihin maljakkoon kukkavartta napsaista.. B)
Jättiraatokukalla pitäisi olla kukan halkaisija jopa 30-35cm.. että sitä voi joutua kottikärryllä siirtelemään kun aika iso rotjake näkyy siitä kasvavan muutenkin...
![]()
Ehkä siinä käy niin, että sä siirrytkin itse pihalle, ku se kukkii.![]()