vastamaalatut kauniit seinät PILATTU ku joku saatanan VALOPÄÄ on potikut rumia kengänjälkiä seinään. ei oel lastn jälkiä. onko aikuistkin noin pöljiä . jos tietäisin kuka on pistäisin pesemään seinät
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:vastamaalatut kauniit seinät PILATTU ku joku saatanan VALOPÄÄ on potikut rumia kengänjälkiä seinään. ei oel lastn jälkiä. onko aikuistkin noin pöljiä . jos tietäisin kuka on pistäisin pesemään seinät
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Saako kysyä mistä tiiät ettei ole lasten jälkiä?
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Saako kysyä mistä tiiät ettei ole lasten jälkiä?
no kun ovat niin isoja kengän jälkiä, kokoa 40 . kyllä sen näke onko ison jalan jälkiä
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:älä vaivaa moisella pientä päätäs
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:vastamaalatut kauniit seinät PILATTU ku joku saatanan VALOPÄÄ on potikut rumia kengänjälkiä seinään. ei oel lastn jälkiä. onko aikuistkin noin pöljiä . jos tietäisin kuka on pistäisin pesemään seinät
se on ollu sun mies, papusetä!
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Saako kysyä mistä tiiät ettei ole lasten jälkiä?
no kun ovat niin isoja kengän jälkiä, kokoa 40 . kyllä sen näke onko ison jalan jälkiä
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:eikös kannattais hommata se omakotitalo, meinaan kun teillä tunhtuu tuo asuminen noissa kerros ja rivitaloissa olevan aina niin vaikeeta
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Ai niin ja porrassiivojan toimenkuvaan kuuluu poistaa tahrat seiniltä![]()
Meinaan olin sellasena tässä tammikuun.
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Ai niin ja porrassiivojan toimenkuvaan kuuluu poistaa tahrat seiniltä![]()
ei taida täälä kulua
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Ai niin ja porrassiivojan toimenkuvaan kuuluu poistaa tahrat seiniltä![]()
ei taida täälä kulua
Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Ai niin ja porrassiivojan toimenkuvaan kuuluu poistaa tahrat seiniltä![]()
ei taida täälä kulua
Eikä kuulukkaan porrassiivojaan toimenkuvaan.
Sulle on tossa toisessa ketjussa kysymys
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jo yläasteikäisellä pojaklössillä voi olla nelikympin jalka. Ei välttämättä aikuisen tekosia, vaikkakin aikuiseltakin moinen onnistuu