Mikä kumman ihottuma, auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyyh

Vieras
Käsivarsiini, sääriini ja reisiini on tässä viikon sisällä ilmaantunut joku ihme ihottuma. Iho on pienillä punaisilla näpyillä jotka kutisevat hieman ja tuntuvat kuivilta. Olen koittanut rasvailla ihoa Erisanin perusvoiteella ja Apo Base -lotionilla, mutta niistä ei tunnu olevan apua. Googlettamalla en löytänyt vaivalleni selitystä. Olisiko jollain palstalaisella kokemusta samanlaisesta ihottumasta? Mikä voisi auttaa? :)

Hei mulle ilmaantu kans jotain ihme ihottumaa ihan yks kaks ja kutisi kans aika tavalla. Semmosta hentoa ja punaista. Pahimmat paikat vatsa ja reidet. Keskiviikkona ilmaantui ja edelleen on. Ei kyllä kutise enää niin paljoa. Lisäksi mulle ilmaantuu samaan aikaan, no seuraavanan päivänä, järkyttävät nivelkivut. Ne on nyt hoidossa kiitos Buranan.

Kokeilkaa allergiatestattua pyykinpesuainetta; LV tai Erisan.
Mulle nimittäin puhkesi vastaava allergia noin 35-vuotiaana, enää en voi käyttää kuin noita pesuaineita, ennen käytin mitä vain. Se voi siis puhjeta koska tahansa eikä tarvitse liittyä pesuaineen vaihtoon.

Kokeilkaa allergiatestattua pyykinpesuainetta; LV tai Erisan.
Mulle nimittäin puhkesi vastaava allergia noin 35-vuotiaana, enää en voi käyttää kuin noita pesuaineita, ennen käytin mitä vain. Se voi siis puhjeta koska tahansa eikä tarvitse liittyä pesuaineen vaihtoon.

Meilläkään ei oo pesuaineita vaihdettu. Erisan on käytössä ollut kohta 2 vee.

Yhteistyössä